|
|
کدخبر: ۱۵۹۴۲۲

پاپی زاده در نطق میان دستور:

نماینده مردم دزفول با اشاره به اینکه اروپایی ها نشان داده اند به تعظیم کنندگان خود وفا نمی کنند، گفت: اروپاییان زمانی که تاریخ مصرف این مهره ها به پایان برسد، آن ها را به دور می اندازند.

به گزارش خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، عباس پاپی زاده نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه ۲۷ فروردین با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، زنان ایرانی را به دلیل داشتن چنین الگویی دارای نقشی تأثیرگذار خواند و از مسئولان خواست نسبت به رفع مشکلات زنان و اقدام در زمینه بیمه زنان خانه دار و توسعه فضای کسب و کار و نیز امکانات ورزشی و تفریحی در شأن زن ایرانی اقدامات لازم را به عمل آورند.

وی از دزفول به عنوان نماد مقاومت ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس یاد کرد و گفت: شایسته است در جهت بسط و توسعه فرهنگ مقاومت در سطح ملی مسئولین برای پاسداشت روز ۴ خرداد که روز دزفول و مقاومت ملی نام گرفته است نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

وی با درخواست از صداوسیما جهت ارتقای رادیو دزفول به رادیو مقاومت و سیمای مقاومت اظهار کرد: آنچه از وضعیت توسعه در دزفول گزارش می شود شایسته مردم بزرگوار آن نیست؛ شایسته است این شهر از شهرهای پیشرفته و مرفه کشور باشد اما آمار رسمی خلاف آن را نشان می دهد که نشان از کم کاری مسئولان دارد.

پاپی زاده با اشاره به اینکه در شاخص های راه و عمران دزفول رتبه بیست و یکم در میان دیگر شهرهای استان خوزستان را دارد گفت: از مظلومیت مردم دزفول همین بس که در محله های تاریخی شهر مردم از بسیاری از خدمات رفاهی محرومند، مناطق روستایی که جای خود دارند.

وی از فرسوده بودن زیرساخت ها و اتمام عمر مفید بیمارستان های دزفول سخن گفت و با اشاره به عدم برخورداری روستاهای دزفول از آب آشامیدنی و انشعاب برق از وزیر کشور خواست در روند ارتقا شماری از روستاهای دزفول به شهر انجام دهد.

وی اجرای پروژه های عظیم شهرستان دزفول را منوط به همکاری وزارت صنعت، نفت و کشاورزی دانست و با اشاره به اینکه دزفول نقش بالایی در تامین امنیت غذایی کشور دارد گفت: عدم خرید تضمینی و وجود واسطه های گوناگون سبب می شود محصولات کشاورزی کشاورزان دزفول با قیمت پایین به فروش برسد و سالانه زیان فراوانی در این زمینه متقبل شوند.

وی با تأکید بر اینکه مدیریت یک شبه بازار با واردات میوه خلاف اقتصاد مقاومتی است در بخش دیگری از نطق خود انتظار از تیم مذاکره کننده هسته ای را حفظ چرخه غنی سازی در داخل کشور برشمرد و ابراز امیدواری کرد با پایمردی و مقاومت آنان بار سنگین امانتی که نتیجه به خون غلطیدن دانشمندان هسته ای است به مقصد برسد.

نماینده مردم دزفول در مجلس موفقیت مذاکره کنندگان هسته ای را مشروط به عمل به نصایح مقام معظم رهبری خواند و با اشاره به دیدارهای مشکوک کاترین اشتون با فعالان فتنه گفت: این دیدارها مستند جدیدی از نقش اروپا در فتنه ۸۸ است.

وی با اشاره به اینکه اروپایی ها نشان دادند به تعظیم کنندگان خود وفا نمی کنند تصریح کرد: زمانی که تاریخ مصرف آنها به پایان برسد از طرف اروپاییان به دور انداخته شده و کسانی که به وعده های خیالی آمریکا و انگلیس دل سپرده اند منفور ملت خواهند بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار