|
|
کدخبر: ۱۵۹۴۹۸

از سوی هیأت رئیسه مجلس قرائت شد

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور از سوی هیأت رئیسه مجلس قرائت شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور امروز چهارشنبه از سوی هیأت رئیسه مجلس قرائت شد که به این شرح است:

سبحانی فر نماینده سبزوار به وزیر راه و شهرسازی در خصوص دلیل لغو پرواز هواپیمایی آسمان در روزهای سه شنبه به مسیر تهران سبزوار تذکر داد.

کیایی نژاد، کولیوند و گروسی نمایندگان ساوجبلاغ، کرج و شهریار به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص جبران خسارت وارده سرمازدگی به باغداران و کشاورزان شهرستان ساوجبلاغ تذکر دادند.

ندیمی نماینده لاهیجان به وزیر ورزش و جوانان در خصوص نظارت همه جانبه در همه ابعاد متن و مبلغ قرارداد فوتبال اعم از نقدی، خودرو و هدایا تذکر داد.

جلیلی نماینده مسجد سلیمان به وزرای راه و شهرسازی و بهداشت در خصوص تسریع در تکمیل و تجهیز بیمارستان جدیدالاحداثشهرستان مسجدسلیمان، به وزیر نفت در خصوص دستور تسریع در تکمیل جاده مسجد سلیمان به ایذه و به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص تسریع در تحویل و راه اندازی پروژه آبرسانی اراضی دشت لالی که مقرر بود تا پایان سال نهایی شود، تذکر داد.

محبی نماینده سنقر به وزیر کشور در خصوص حذف نیروهای تلاشگر و ولایی در فرمانداری ها و بخشداری های استان کرمانشاه به صورت دسته جمعی و عدم توجه به درخواست نمایندگان مردم استان توسط استاندار و معاونت سیاسی استانداری و به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص عدم راه اندازی درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان سنقر با توجه به آماده بودن امکانات و شرایط آن تذکر داد.

ندیمی نماینده لاهیجان به وزیر نیرو در خصوص پیگیری بی عدالتی ها و نابرابری ها در توزیع بودجه، امکانات و اعتبارات روستایی و به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص توجه به خواسته نهاده های مدنی اتحادیه چایکاران و سندیکاهای چای کشور تذکر داد.

نقوی حسینی نماینده ورامین به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص علت تبدیل نیروهای بازرسی وزارت صنعت، معدن و تجارت از قراردادی به شرکتی که بر خلاف قانون است، تذکر داد.

کارخانه ای نماینده همدان به وزیر کشور در خصوص دستور رسیدگی و اقدام در خصوص استخدام بیش از ۸۰۰ نفر از متقاضیانی که با وجود طی مراحل قانون مدت هاست در استانداری همدان متوقف مانده است و به وزیر راه و شهرسازی در خصوص دستور رسیدگی به افزایش غیرعادی عوارض آزادراه ساوه همدان که سبب نارضایتی عمومی مردم شده است، تذکر داد.

مفتح نماینده تویسرکان به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص پیگیری پرداخت خسارت وارده به باغداران تویسرکان بر اثر بارش تگرگ سال گذشته تذکر داد.

قاضی پور و محجوب نمایندگان ارومیه به وزرای راه و شهرسازی و کشور در خصوص تسریع در حل مشکلات تعاونی های ۳۵گانه مسکن مناطق مرادآباد، پونک و سوهانک در واگذاری های معوض و به وزیر کشور در خصوص تسریع در صدور اجازه تردد طرح ترافیک صاحبان وانت پلاک سفید عضو اتحادیه تاکسیرانی تهران تذکر دادند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار