|
|
کدخبر: ۱۵۹۷۷۲

شورای نگهبان طرح استفساریه قانون تسهیلات استخدامی و اجتماعی جانبازان را تایید کرد.

به گزارش حوزه پارلمانیخبرگزاری فارس، طرح اصلاح موادی از قانون بخش تعاونی اقتصاد جمهوری اسلامی ایران که با اصلاحاتی در جلسه مورخ بیست و ششم اسفندماه یکهزار و سیصد و نود و دو به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است؛ در جلسه مورخ ۱۳۹۳/۰۱ / ۲۷ شورای نگهبان مورد بحثو بررسی قرار گرفت و با توجه به اصلاحات به عمل آمده نظر این شورا به شرح زیر اعلام می گردد:

- در بند یک ماده ۳۸ اصلاحی موضوع ماده ۵ مصوبه، در خصوص عبارت «تعاونی های متشکل از اقلیت های دینی شناخته شده در قانون اساسی، تعهد به دین خود» از این حیثکه مشخص نیست آیا به معنای داشتن وثاقت و امانت است یا خیر؟ ابهام دارد؛ پس از رفع ابهام اظهارنظر خواهد شد.

* طرح استفساریه قانون تسهیلات استخدامی و اجتماعی جانبازان تایید شد

همچنین شورای نگهبان طرح استفساریه تبصره(۳) ماده(۹) قانون تسهیلات استخدامی و اجتماعی جانبازان انقلاب اسلامی را مغایر با موازین شرع و قانون اساسی ندانست.

طرح استفساریه تبصره(۳) ماده(۹) قانون تسهیلات استخدامی و اجتماعی جانبازان انقلاب اسلامی مصوب جلسه مورخ بیست و ششم اسفندماه یکهزار و سیصد و نود و دو مجلس شورای اسلامی در جلسه مورخ ۱۳۹۳/۰۱ / ۲۷ شورای نگهبان مورد بحثو بررسی قرار گرفت که مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار