|
|
کدخبر: ۱۵۹۹۰۹

مسئول قرارگاه خاتم الاوصیا(ص) در اجلاس ملی اصحاب عشق:

خبرگزاری تسنیم: مسئول قرارگاه خاتم الاوصیا(ص) گفت: باید به این نکته توجه داشت که دشمنان در مقابل ما جبهه تشکیل داده اند، ما هم باید جبهه تشکیل بدهیم.

به گزارشخبرگزاری تسنیماز قم، حاج حسین یکتا مسئول قرارگاه خاتم الاوصیاء(ص) صبح امروز پنج شنبه در اولین اجلاس اصحاب عشق در سخنانی، گفت: امروز امیدواری خاصی در وجود حضرت آقا از مجموعه های فرهنگی می بینیم.

وی افزود: هر جا معنویت در دوران دفاع مقدس کم شده بود، با مشکل مواجه می شدیم. ما غریبی و غربت زیاد کشیدیم ولی چون همه ی چشمان به لبان مبارک فرمانده کل قوا بود، موفق و پیروز شدیم.

مسئول قرارگاه خاتم الاوصیاء(ص) با بیان اینکه از برکت دوران دفاع مقدس و جنگ، بیداری اسلامی و حزب الله لبنان در منطقه شکل گرفت، اضافه کرد: ما باید به این نکته توجه داشته باشیم که قرارگاه های کربلا و حمزه در دفاع مقدس و زین الدین ها و باکری ها به راحتی به دست نیامدند.

یکتا ادامه داد: باید توجه داشته باشیم که تیر را دشمن می زند و جام زهر را خودی می دهد. امروز یاد و نام امام(ره) درهمه کشورها و بین مردم جهان طنین انداز شده است؛ امروز قذافی، صدام و حسنی مبارک کجا هستند.

وی در ادامه تاکید کرد: باید به این نکته توجه داشت که دشمنان در مقابل ما جبهه تشکیل داده اند، ما هم باید جبهه تشکیل بدهیم.

انتهای پیام /


ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار