|
|
کدخبر: ۱۵۹۹۲۷

برای پاسخگویی به سؤالات نمایندگان

وزرای کار و رفاه اجتماعی، جهادکشاورزی و بهداشت و درمان هفته آینده برای پاسخگویی به سؤالات تعدادی از نمایندگان مجلس به کمیسیون بهداشت پارلمان می روند.

به گزارش خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی بکشنبه هفته آینده گزارش مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر درباره عملکرد و برنامه های آتی آن صندوق را مورد بحثو بررسی قرار می دهد.

همچنین بررسی طرح بازنشسته کردن افرادی که در سن بازنشستگی بوده و هنوز حق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر پرداخت می کنند و نیز رسیدگی به طرح اصلاح برخی از قوانین در راستای حمایت از تولید ملی در دستور کار این کمیسیون قرار دارد.

طرح اصلاح ماده ۴۱ قانون اصلاح فصل پنجم و پاره ای از مواد قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع هفته آینده در کمیسیون بهداشت و درمان پارلمان مورد رسیدگی قرار می گیرد و روز سه شنبه رئیس سازمان قضا و داروی وزارت بهداشت درباره برنامه های این سازمان در راستای اهداف سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در بخش سلامت و اقتصاد مقاومتی با حضور در کمیسیون مذکور گزارشی ارائه می دهد.

علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سه شنبه آینده برایس پاسخگویی به پرسش علی ایرانپور نماینده مبارکه به کمیسیون بهداشت می رود و سپس محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی در این کمیسیون حضور یافته و به سؤال علی ایرانپور نماینده مبارکه پاسخ می دهد.

قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور پاسخگویی به سؤالات محمد دامای نماینده ساری، جواد هروی نماینده قائنات و جعفری نماینده خلخال در کمیسیون بهداشت حاضر می شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار