|
|
کدخبر: ۱۵۹۹۸۱

هفته آینده

اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس هفته آینده نشست مشترکی با رئیس سازمان دامپزشکی کشور و معاونان این سازمان خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی یکشنبه هفته آینده طرح نجات و احیای دریاچه ها و تالاب های کشور را بررسی می کنند.

رسیدگی به لایحه تصویب پروتکل حفاظت از دریای خزر در برابر آلودگی ناشی از منابع طبیعی و فعالیت های مستقر در خشکی الحاقی به کنوانسیون چهارچوب حفاظت از محیط زیست دریایی دریای خزر در دستور کار این کمیسیون قرار دارد.

همچنین اعضای کمیسیون کشاورزی بررسی طرح نجات و احیای دریاچه ها و تالاب های کشور را ادامه می دهند و سپس به بررسی طرح تشکیل صندوق حمایت از توسعه و کشت دانه های روغنی می پردازند.

جلسه مشترک اعضای این کمیسیون با رئیس سازمان دامپزشکی کشور و معاونانش در محل سازمان دامپزشکی شامگاه سه شنبه آینده برگزار می شود.

کارگروه منتخب کمیسیون نیز یکشنبه آینده از اعضای شورای عالی نخود ایران برای بررسی مشکلات تولیدکنندگان این محصول دعوت می کند.

بحثو تبادل نظر پیرامون اقتصاد مقاومتی و ارائه راهکارهای لازم برای عملیاتی کردن سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و تهیه نقشه راه در دستور کار کارگروه منتخب کمیسیون کشاورزی قرار دارد.

هیأت های تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین از عملکرد سازمان چای کشور هفته آتی پیرامون گزارش های واصله بحثو تبادل نظر خواهند کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار