|
|
کدخبر: ۱۶۰۰۷۱

جهانگیری:

خبرگزاری تسنیم: معاون اول رئیس جمهور گفت: موضوعات مرتبط با سیاست داخلی هم برای دولت مهم بوده و انشاءالله در سال ۱۳۹۳ شاهد اتفاقات خوبی در حوزه احزاب خواهیم بود.

به گزارش حوزه دولتخبرگزاری تسنیم، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور صبح امروز(پنج شنبه) در ملاقات با تعدادی از استانداران سابق، مدیران باتجربه را از سرمایه های فکری کشور توصیف کرد که نیروهای باتجربه و کارآزموده آن می توانند پشتوانه فکری مناسبی برای دولت یازدهم باشند.

معاون اول رئیس جمهور به مشکلات متعدد دولت در حوزه های سیاسی و اقتصادی در آغاز کار اشاره کرد و افزود: در ماه های گذشته گام های قابل قبولی در این حوزه ها برداشته شده و تلاش می کنیم تا شرایط زندگی مردم بهبود پیدا کند؛ ضمن اینکه دولت تدبیر و امید، خود را از نظرات و پیشنهادات مدیران گذشته محروم نمی کند.

وی در خاتمه ضمن تشریح دستاوردهای سیاست خارجی دولت گفت: موضوعات مرتبط با سیاست داخلی هم برای دولت مهم بوده و انشاءالله در سال ۱۳۹۳ شاهد اتفاقات خوبی در حوزه احزاب خواهیم بود.

در این ملاقات برخی از استانداران سابق نیز نکاتی در خصوص مشکلات بخش تولید، طرح های عمرانی نیمه تمام در استان ها، مسائل مربوط به طرح هدفمندسازی یارانه ها و لزوم شکل گیری تشکل ها، احزاب و نهادهای مردم نهاد بیان کرده و بر ضرورت حمایت دولت از بخش خصوصی تاکید کردند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار