|
|
کدخبر: ۱۶۰۳۱۶

حیدری در گفت وگو با فارس:

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به رفتارهای متناقض آمریکا در آزاد کردن سرمایه بلوکه شده ایران و از طرفی مصادره ساختمان متعلق به ایران در آمریکا، گفت: دولتمردان نباید خام رفتارهای متناقض شیطان بزرگ شوند.

محمد ودودحیدری، رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری فارس، گفت: آزاد کردن سرمایه های بلوکه شده ایران و از طرفی مصادره ساختمان ایران در آمریکا از شیطان بزرگ اتفاق عجیبی نیست بلکه اگر رفتارشناسی آمریکا را بدانیم این اتفاق کاملا عادی است.

وی افزود: رفتارشناسی آمریکا را باید از امام خمینی(ره) بیاموزیم، امام ۶۰ سال پیش آمریکا را شناخت و مواضع خود را با شرایط آمریکا مطابقت داد و در حال حاضر رفتار آمریکا با زمان کودتای ۲۸ مرداد سال ۳۲ هیچ تفاوتی ندارد.

حیدری با بیان اینکه رفتارهای آمریکا بر مبنای سرمایه داری و تقابل با مردم سالاری دینی در ایران و دشمنی با اصل نظام اسلامی و انقلاب است، ادامه داد: آمریکا در ۶۰ سال گذشته همین رفتارها را داشته است و دولتمردان ما نباید خام رفتارهای متناقض شیطان بزرگ شوند.

وی در توصیه ای به مسئولان دولت اظهار داشت: به دولتمردان و برخی دانشجویان خط امام که امروز از تسخیر لانه جاسوسی پشیمان شدند و می گویند باید عذرخواهی کنیم، توصیه می کنیم رفتارشناسی آمریکا را در ۶۰ سال گذشته مطالعه کنند و بدانند حتی یک خاطره تاریخی وجود ندارد که آمریکا با ایران عناد نداشته باشد.

حیدری افزود: هر زمان که یک گام به عقب رفتیم آمریکا ۱۰ ها گام پیش آمده است و امروز که دولتمردان ما به رفع دشمنی با آمریکا فکر می کنند باز رفتارهای ضد و نقیض آمریکا روبرو می شویم به طوری که سرمایه بلوکه شدن خودمان را آزاد می کنند و به جای آن ساختمان متعلق به ایران را بلوکه می کنند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور اظهار داشت: این اشتباه است که با کوتاه آمدن در برابر آمریکا تصور کنیم که مشکلات مان حل می شود. شیطان بزرگ و نظام سرمایه داری عداوت بسیاری با اصل نظام اسلامی و انقلاب دارد و این یک فرض باطل است که با کوتاه آمدن ذلت آمیز به برقراری ارتباط با آمریکا فکر کنیم.

حیدری افزود: حتی اگر بر فرض محال با کوتاه آمدن ذلت آمیز بر فرض محال نگاه آمریکا مثبت شود، آنها به کمتر از اسقاط اصل نظام راضی نمی شوند که البته چنین روزی را نمی بیند و زوال آمریکا زودتر از بازگشت به ایران اتفاق می افتد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی خاطرنشان کرد: رفتار متناقض آمریکا دلیل محکمی بر این ادعاست که رابطه ایران و آمریکا رابطه گرگ و میش و مستکبر و مستضعف است و حقانیت اندیشه های امام خمینی(ره) هر روز از طریق رفتارهای آمریکا اثبات می شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار