|
|
کدخبر: ۱۶۰۳۵۸

آصفری در گفت وگو با فارس:

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با انتقاد از مصادره ساختمان ۳۶ طبقه کشورمان توسط آمریکا، گفت: متأسفانه عده ای خیلی به مذاکرات هسته ای خوش بین هستند و همین امر موجب سوءاستفاده آمریکایی ها از شرایط شده است.

محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک و عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارسبا اشاره به آزادسازی ۴۵۰ میلیون دلار از دارایی های بلوکه شده ایران طبق توافقنامه ژنو توسط آمریکا و همچنین مصادره ساختمان ۳۶ طبقه کشورمان توسط ایالات متحده، اظهار داشت: این گونه اقدامات آمریکایی ها نشان دهنده رفتارهای ۲ گانه و متناقض آنها در گفتار و رفتارشان است.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها همواره در مذاکرات به دنبال اهداف و منافع خودشان بودند، افزود: متأسفانه هیچ قاضی و حَکَمی وجود ندارد تا از رفتارهای نامناسب ۱ + ۵ و آمریکایی ها جلوگیری کند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه یادآور شد: متأسفانه برخی ها خیلی به مذاکرات هسته ای خوش بین هستند و همین امر باعثشده طرف مقابل از شرایط سوءاستفاده کند.

آصفری تأکید کرد: متأسفانه این افراد خوش بین به مذاکرات، چشم و گوششان را نسبت به رفتارهای طرف مقابل بسته اند و همین امر موجب شده آنان اینگونه با ما رفتار و ساختمان متعلق به جمهوری اسلامی ایران را به نفع خودشان مصادره کنند.

وی در پایان با انتقاد از عدم دسترسی ایران به دارایی های آزاده شده خاطرنشان کرد: ما در عمل اتفاقی در زمینه پول های آْزادشده نمی بینیم، اگر دولت واقعاً حقیقت را می گوید اعلام کند که این پول ها هم اکنون وارد کشور شده است یا نه، شاید دولت مردم و نمایندگان مجلس را نامحرم می داند که اعلام نمی کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار