|
|
کدخبر: ۱۶۰۵۶۵

" چشم نظام " - ۷

خبرگزاری تسنیم: عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه سپاه از دل مردم برخواسته است، گفت: سپاه از دل خود مردم جوشید و بیرون آمد و به همین دلیل محبوبیت فوق العاده ای بین مردم دارد.

آیت الله حسن ممدوحی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار سیاسیخبرگزاری تسنیمبا اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: من حرفی بالاتر از حرف امام نمی توانم بزنم که فرمودند " اگر سپاه نبود، مملکت نبود ". اینکه اگر سپاه نباشد ممکلت هم نخواهد بود، از اول انقلاب بوده است و الان نیز به همین صورت است، یعنی حدوثا و بقائا رکن انقلاب و یکی از ارکان اساسی انقلاب سپاه بوده است و در آینده نیز هم خواهد بود، بنابراین وظیفه ما این است که دعا کنیم این نیروی قوی پابرجاتر، موفق تر، خدایی تر و الهی تر باشد.

وی با تأکید بر اینکه سپاه از دل مردم برخواسته است، تصریح کرد: این مسئله نشان می دهد که یک آدم معمولی که در محل شما است الان فرمانده گردان و تیپ شده است و یا در مسائل نظامی استاد شده است، بنابراین سپاه از دل خود مردم جوشیده و بیرون آمده است، به همین دلیل محبوبیت فوق العاده ای بین مردم دارد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه سپاه به هر عرصه ای که وارد شد، پیروز بود و توطئه را خاموش کرد، اظهار داشت: از اول انقلاب تا الان یادم نمی آید که توطئه ای اتفاق افتاده باشد و سپاه به آن ورود کرده باشد و آن توطئه بماند. هر جا سپاه وارد شده است، توطئه را از ریشه در آورده است. خداوند انشاءالله این نیرو را از اسلام نگیرد، زیرا خیلی فوق العاده و مورد پسند رهبر معظم انقلاب، حوزه علمیه، مراجع، مردم و… هستند و همه برای آنها دعا می کنند.

آیت الله ممدوحی با اشاره به حمله و هجوم معاندان و دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی گفت: اینکه سپاه از سوی معاندان و دشمنان انقلاب اسلامی مورد تهاجم قرار می گیرد، به دلیل خوبی سپاه است. امام فرمودند وقتی دشمنان ما از ما تعریف کنند، اول عزای ما است و وقتی دشمن از ما بدش می آید، صحت مزاج و صحت کار ما را نشان می دهد. بنابراین این هجمه دشمن دلیل بر موفقیت سپاه است و ما نه تنها نباید بدمان بیاید، بلکه خیلی هم خوشحال هستیم از اینکه دشمن از سپاه ناراحت است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار