|
|
کدخبر: ۱۶۰۹۳۶

خبرگزاری تسنیم: فرمانده نیروی دریایی ارتش با صدور پیامی فرا رسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن را تبریک گفت.

به گزارش گروه دفاعیخبرگزاری تسنیم، امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش با صدور پیامی فرا رسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

حضرت فاطمه زهرا(س) بزرگترین بانوی تاریخ بشریت، افتخار اسلام، دین و این امت است. «مقام معظم رهبری»

میلاد حضرت صدیقه کبری(س)، کوثر قرآن، همتای امیرمؤمنان و الگوی بی بدیل تمام جهانیان و ایام بزرگداشت مقام والای زن و مادر و سالروز میلاد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) که امسال این ایام گرانقدر در آستانه روز ارتش ج. ا. ا. و بیست و پنجمین سالروز حماسه آفرینی دریادلان ناوشکن های قهرمان سهند و سبلان و ناو موشک انداز جوشن در نبرد رودررو با ناوهای استکبار جهانی قرار گرفته است بر همه بانوان گرانقدر نیروی دریایی مبارک باد.

به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و اسوه گیری از وجود گران قدر حضرت زهرا(س) زن ایرانی در جهان امروز، بهترین موقعیت را در حرمت گذاری به حدود و حقوقش دارد و در میدان های مختلف فرهنگی، اجتماعی، علمی و مشارکت های بی نظیر دیگر، واقعیت های افتخاربرانگیزی را آفریده و بسیاری از شکوفایی های جامعه را، در پرتو حرکت خردمندانه و هوشیارانه زنان جامعه اسلامی می توان مشاهده کرد.

اسلام زن را گوهر گرانبهای هستی می داند و این شخصیت والا در فرهنگ اسلامی ما، مظهر قداست و پاکی و موجب خیر و برکت شناخته شده و از ارزش و احترام فوق العاده ای برخوردار است.

حق تعالی در نظام زیبا و حکیمانه آفرینش، زن را به عنوان کانون هستی و پایگاه مهرورزی و عشق به خانواده، مرکز آموزش صفا، صمیمیت، ایثار و عطوفت آفریده است و همه خانه ها با حضور مسئوولانه و مدبرانه زنان و مادران خوش خلق، صفا می یابد. خانواده، کانون پرورش نسل آینده است و زن در خانواده، مرکز اصلی مهر و عاطفه و یکتا موجودی است که می تواند از دامن خود افرادی به جامعه تحویل دهد که از برکاتشان یک جامعه، بلکه جامعه ها را با ارزش های والای انسانی مأنوس نمایند. همانگونه که فرماندهی معظم کل قوا در سالروز نیروی دریایی در آذر ۹۲ خطاب به کارکنان نیروی دریایی فرمودند: شما عزیزان نیروی دریایی واقعاً به دنبال گوهرها و صدفهای باارزش زندگی هستید که این گوهرها و صدفهای معمولی در برابر آن هیچ ارزشی ندارد، دل به دریا می زنید تا اینکه ان شاالله به مقصود دست پیدا کنید واین دریادلی را لازم دارد.

ضمن تقدیر و تشکر از بانوان بزرگوار ایران اسلامی که در مسیر اعتلا و اقتدار نظام مقدس ج. ا. ایران تلاش می نمایند، در این روز بزرگ که متعلق به بانوان عزیز است، صاحب این روز که اسوه ی زنان هر دو عالم است را شفیع قرار داده و از درگاه خداوند منان برای تمامی شیرزنان گرامی در لحظه لحظه زندگی آرزوی سلامتی، سعادت و توفیق روزافزون مسئلت می نمایم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

دریادار دکتر حبیب الله سیاری

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار