|
|
کدخبر: ۱۶۱۰۳۴

جعفری در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم بجنورد در مجلس گفت: کوتاه آمدن در مقابل زیاده خواهی آمریکا موجب مطرح شدن خواسته های نامشروع تر خواهد شد.

قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیم، با اشاره به امضای قانون ممنوعیت ورود نماینده ایران به خاک آمریکا اظهار داشت: آمریکا میزبان سازمان ملل متحد است و حق دخالت در شئون داخلی این سازمان را ندارد.

وی ادامه داد: آمریکا حق ندارد که دیکته کند که کشورها چه کسی را بفرستند؛ کشورها در مسیر مصالح و منافع خود و تعاملاتی که با سازمان های بین المللی از جمله سازمان ملل دارند و براساس قوانین و رسمی شناخته شده بین المللی عمل می کنند. بنابراین این زورگویی آمریکایی ها حرکت کاملاً هیستریک است و نشان می دهد که عصبانیت آنها از ملت ایران به اوج خود رسیده است، وگرنه این گونه قانون را زیر پا نمی گذاشتند.

نماینده مردم بجنورد در مجلس افزود: از طرف دیگر ما راهی جز استقامت نداریم؛ هرچه بخواهیم عقب نشینی کنیم خواسته ها طولانی تر خواهد شد و طومار وسیع تر و طولانی تری از خواسته های خود را به ما خواهند داد و خواسته های نامشروع فراوانی را مطرح می کنند. بنابراین ما به دولت می گوییم که در مقابل طاغی و گردن کش بایستد.

جعفری گفت: دولت امید پایداری نظام و مقاومت را با تدبیر و استقامت و ایستادن خود به مردم تزریق کند، چون حرف از تدبیر و امید است، هم تدبیر و هم امیدواری به آینده انقلاب اقتضا می کند که با صلابت بایستند و مسئله را در حد یک فرد ندانند و مسئله را در این بدانند که این آغاز خواسته های نامشروع فراوانی است.

وی خاطرنشان کرد: بنابراین سازمان ملل و آقای بان کی مون در مقابل کسانی که برخلاف عرف و قوانین بین الملل برخورد می کنند باید تکلیف خود را مشخص کند که آیا برده آمریکا است یا دبیر کل سازمان ملل است؟

نماینده مردم بجنورد در مجلس در پایان گفت: همچنین این موضوع امتحانی برای ملت ایران و دولت خواهد بود که چقدر بر سر خواسته های خود می ایستد و اگر نایستند بدانند که در آینده آمریکا و دشمنان امیدوار می شوند که می توانند خواسته های دیگری نیز داشته باشند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار