|
|
کدخبر: ۱۶۱۱۱۶

آیت الله علوی گرگانی در دیدار با شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین:

یکی از مراجع تقلید گفت: در گفت وگوی تلفنی که با رئیس جمهور به مناسبت سال نو داشتم به وی گفتم که منتظر تحقق دو واژه اعتدال و امید هستم.

به گزارش خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری فارس، آیت الله علوی گرگانی عصر امروز(شنبه) در دیدار با اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین که به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و امام خمینی(ره) در قم، اظهار داشت: اگر بتوانیم در تمامی کارها با علما و بزرگان دین همکاری داشته باشیم به نتایج مثبتی خواهیم رسید.

وی افزود: جامعه نیازمند رهبری است که از لحاظ دینی باید در رأس باشد و تذکر بزرگان دینی نیز باید مورد عمل قرار بگیرد.

آیت الله علوی گرگانی تأکید کرد: ما افتخار می کنیم که افرادی جا افتاده و لایق در مجلس شورای اسلامی حضور دارند و اما عزیزان در نظر داشته باشند که توجه و عمل به تذکرات بزرگان سبب خیر و برکت می شود.

این مرجع تقلید خطاب به اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین گفت: از حضار تقاضا دارم که به مشکلات مردم رسیدگی شود و دولت و دولتمردان به همراه مسئولان و مجلسیان بنشینند و مشکلات مردم را رفع کنند چرا که گرانی و نبود درآمد از یک سو و بیکاری از سوی دیگر مردم کشور ما را رنج می دهد.

وی مسئله خدمت سربازی را نیز دیگر دغدغه خانواده ها برشمرد و تأکید کرد: اگر مسؤلان امنیتی و نظامی کشور صلاح می دانند در مواقعی که نیاز به نیرو نیست و منطقه در دور آرامش به سر می برد جوانان کشورمان از سربازی معاف و یا زمان خدمت سربازی آنها تقلیل یابد.

آیت الله علوی گرگانی در این دیدار همچنین به گفت وگوی تلفنی خود با رئیس جمهور به مناسبت نوروز امسال اشاره کرد و گفت: در گفت وگوی تلفنی که با حجت الاسلام روحانی داشتم به وی گفتم که منتظر تحقق دو واژه اعتدال و امید هستم و امیدوارم امید مردم را افزایش دهید چرا که اگر گوش بسپاریم صدای ناله مردم را می شنویم و این یک واقعیت است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار