|
|
کدخبر: ۱۶۱۱۲۶

در اولین روز از هفته زن صورت گرفت

معاون رییس جمهوری در امور زنان وخانواده امروز(شنبه) در اولین روز از هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر از موسسه خیریه حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی بازدید و با توضیحات مسئولان مربوطه در جریان فعالیت های این مرکز قرار گرفت.

به گزارشخبرگزاری فارسبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، شهیندخت مولاوردی معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده امروز(شنبه) در اولین روز از هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر از موسسه خیریه حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی بازدید و با توضیحات مسئولان مربوطه در جریان فعالیت های این مرکز قرار گرفت.

شهیندخت مولاوردی در جریان این بازدید در سخنانی با تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: آنچه همواره مورد توجه دولت تدبیر و امید قرار دارد نگاه مثبت و غیر امنیتی به فعالیت های زنان در سازمان ها و نهادهای غیر دولتی است؛ چرا که این سازمان ها به عنوان واسطه بین مردم و دولت می توانند نقش مهمی ایفا کنند.

مولاوردی با اشاره به تلاش معاونت امور زنان و خانواده برای برطرف کردن آسیب های اجتماعی تاکیدکرد: دغدغه رسیدگی به مشکلات خانواده و آسیب های اجتماعی صرفا تنها وظیفه یک قوه نیست، بلکه وظیفه ای همگانی و مربوط به همه افراد جامعه است.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: اعتقاد راسخ داریم که با مشارکت، همراهی و همکاری زنان در این عرصه، شاهد تحقق اهداف و سیاست های پیش رو باشیم.

موسسه خیریه حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی وابسته به سازمان بهزیستی کشور است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار