|
|
کدخبر: ۱۶۱۱۲۷

احمدی تشریح کرد /

خبرگزاری تسنیم: معاون علمی پژوهشی وزات علوم با اشاره به جزئیات طرح توسعه فناوری به روزرسانی شبکه رادارهای پدافند هوایی کشور گفت: قسمت اول این طرح حدود ۷۰ درصد پیشرفت کرده است.

به گزارش گروه دانشگاهخبرگزاری تسنیم، وحید احمدی معاون علمی پژوهشی وزارت علوم در حاشیه صد و هفدهمین جلسه کمیسیون دائمی شورای علوم، تحقیقات، گفت: در این نشست گزارشی از جزئیات طرح کلان ملی ایجاد و توسعه فناوری های مورد نیاز برای تشکیل و به روزرسانی شبکه رادارهای پدافند هوایی کشور ارائه شد.

وی با بیان اینکه قسمت اول این طرح حدود ۷۰ درصد پیشرفت کرده است، گفت: دانشگاه شیراز مجری این طرح و دانشگاه های صنعتی شریف و صنعتی شیراز مجری های همکار این طرح به شمار هستند.

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم اظهار داشت: اعتبار کلی این طرح کلان ۱۶۰ میلیارد تومان برآورد شده که تاکنون ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان آن پرداخت شده و نسبت به بودجه دریافتی این طرح پیشرفت خوبی داشته است.

احمدی اضافه کرد: در این جلسه درخواست عضویت دستگاه های اجرایی در کمیسیون های تخصصی شورای عتف نیز مطرح شد.

وی در پایان تصریح کرد: آئین نامه اجرایی ماده ۳۲ ضوابط اجرایی قانون بودجه نیز در این جلسه تدوین شد که این ماده در رابطه با موضوع اختصاص یک تا ۳ درصد بودجه دستگاه ها به پژوهش است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار