|
|
کدخبر: ۱۶۱۲۸۳

در جلسه شورای مرکزی فرکسیون رهروان مجلس مقرر شد /

خبرگزاری تسنیم: عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس گفت: در جلسه امروز شورای مرکزی فراکسیون مقرر شد که پس از سرکشی نمایندگان به حوزه های انتخابیه، یک یا دو جلسه از صحن علنی مجلس به سؤال نمایندگان از وزرا اختصاص یابد.

حجت الاسلام حسین سبحانی نیا عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیمبا اشاره به جلسه امروز این شورا، گفت: جلسه شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس صبح امروز و پیش از جلسه علنی با حضور رئیس مجلس و تمامی اعضای شورا برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه، آخرین دور از مذاکرات هسته ای ایران با اعضای ۱ + ۵، توقیف بنیاد علوی متعلق به جمهوری اسلامی ایران توسط دولت آمریکا و نیز ندادن روادید به حمید ابوطالبی نماینده معرفی شده ایران به سازمان ملل از سوی آمریکا مورد بررسی قرار گفت.

عضو شورای مرکزی فراکسیون روهروان ولایت مجلس در ادامه اظهارداشت: در این جلسه اعضای شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس روند مذاکرات هسته ای را مثبت ارزیابی کردند و معتقد بودند که روند مذاکرات باید با قوت تداوم یابد.

حجت الاسلام سبحانی نیا تصریح کرد: در بخش دیگری از این جلسه در مورد سؤالات نمایندگان از وزرای دولت بحثو تبادل نظر و قرار شد که سؤالات نمایندگان از وزرا ساماندهی شود. البته مقرر شد که پس از سرکشی نمایندگان به حوزه های انتخابیه، یک یا دو جلسه برای طرح سؤالات ملی نمایندگان از وزرای دولت، با اولویت در دستورکار صحن علنی مجلس قرار گیرد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه وزیر نفت هفته گذشته در شورای مرکزی فراکسیون حضور یافت، در این جلسه قرار شد که این جلسات تعاملی با دولت ادامه یابد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس خاطرنشان کرد: در این جلسه مقرر شد که در راستای پیگیری جلسات تعاملی با دولت، جلسه آخوندی وزیر راه و شهرسازی فردا و از ساعت ۱۱ صبح با حدود ۲۹ تن از نمایندگان مجلس برگزار شود و نمایندگان سؤالاتشان را با وی مطرح کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار