|
|
کدخبر: ۱۶۱۲۸۷

فتحی زاده در گفت وگو با فارس:

دبیرکل حزب ۷۲تن ایران اسلامی گفت: رفتارهای اخیر آمریکا در قبال ایران نشان داد کاخ سفید بله قربان گوی رژیم صهیونیستی است و هیچ گاه با ماهیت جمهوری اسلامی کنار نخواهد آمد.

مهدی فتحی زاده دبیرکل حزب ۷۲تن ایران اسلامی در گفت و گو با خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری فارس، با اشاره به رفتارهای اخیر دولت آمریکا در عدم صدور روادید برای حمید ابوطالبی و حکم دادگاه نیویورک مبنی بر مصادره ساختمان بنیاد علوی، اظهار داشت: رفتارهای اخیر آمریکا در قبال ایران نشان داد کاخ سفید بله قربان گوی رژیم صهیونیستی است و هیچ گاه با ماهیت جمهوری اسلامی کنار نخواهد آمد.

وی افزود: خصومت دولت آمریکا با نظام جمهوری اسلامی پایان ناپذیر است و آن ها تنها برای رسیدن به هدف، سیاست های خود را بشکل مقطعی تغییر می دهند؛ دموکرات ها با لبخند رفتار می کنند و جمهوری خواهان بی پرواتر هستند و در اصل همان خواسته های بنیادی خود را همراه با یکدیگر دنبال می کنند.

فتحی زاده با انتقاد از رفتار دوگانه آمریکا به نقش لابی صهیونیستی در این کشور پرداخت و گفت: رژیم نامشروع صهیونیستی مجبور است برای حفظ بقای جعلی خود دست به هرکاری بزند و دشمن بخوبی می داند در صورت رفع تحریم ها دیگر آبرو و هویتی برای عربده کشی نخواهد داشت، به همین دلیل با فشار به کاخ سفید سعی می کند اوباما و کنگره را تحریک کند.

وی ادامه داد: سردمداران دنیای استکبار در قرن بیست و یکم با گستاخی تمام، از صدور روادید برای نماینده ایران در سازمان ملل خودداری می کنند و مشخص است در صورتیکه انفعال دولت ادامه داشته باشد آن ها در قدم بعدی خواسته های دیگری را مطرح می کنند.

دبیرکل حزب ۷۲تن اعتقاد دارد: دولت یازدهم راه توافق با آمریکا را بسیار آسان تصور می کند اما دشورای های زیادی وجود دارد که اگر نادیده گرفته شوند خسارت های زیادی به کشور وارد خواهد شد.

وی در پایان نسبت به از بین رفتن دستاوردهای انقلاب ابراز نگرانی کرد و خاطرنشان کرد: تمام مسئولان باید نسبت به فرمایشات داهیانه مقام معظم رهبری اهتمام ویژه ای نشان دهند زیرا تمام بیانات و هشدارهای ایشان در عمل به واقعیت پیوسته است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار