|
|
کدخبر: ۱۶۱۳۵۱

سردار دهقان در ایین افتتاح مرکز سرطان ویژه نیروهای مسلح:

خبرگزاری تسنیم: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: راهبرد نیروهای مسلح موثرترین خدمات در بالاترین کیفیت برای شاغلین و بازنشستگان است.

به گزارش خبرنگار دفاعیخبرگزاری تسنیم، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امروز در آیین افتتاح مرکز سرطان ویژه نیروهای مسلح گفت: راهبرد ما در نیروهای مسلح موثرترین خدمات در بالاترین کیفیت با سهل ترین دسترسی ها و کاهش هزینه ها برای شاغلین و بازنشستگان است.

وی همچنین بر اعمال مدیریت علمی تاکید کرد و افزود: اگر می گوییم پیش گیری بهتر از درمان است، می توانیم آن را در فرآیند درمان از نقطه ساده شروع کنیم و به جلو برویم.

وزیر دفاع در ادامه از مدیران و دست اندرکاران مرکز سرطان، ویژه نیروهای مسلح تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: باید تشکر ویژه از آقای اعتمادیان و آقازاده داشته باشم. اینها در کنار مرحوم غفاریان این ایده را توسعه دادند و پای آن بر غم ناسازگاری ها ایستادند و از پای ننشستند از این رو امروز این بیمارستان به عنوان برند و نگاه مدیریتی متفاوتی به امر مدیریت در بیمارستان می پردازد.

سردار دهقان اظهار داشت: امیدوارم این بیمارستان به عنوان برند در منطقه و فرامنطقه ای پخش شود و این موضوع هم غیر قابل امکان نیست.

وی با بیان اینکه امر درمان فرآیند است، افزود: نباید منتظر بمانیم تا وضعیت عدم سلامت به نقطه بحرانی برسد و این نیاز به فرآیند درمان دارد. به همین جهت مدیریت فرآیند باید خود را در هدایت، حمایت و پشتیبانی قرار دهد و اگر وزارت بهداشت بخواهد در این مسیر جلو برود، دیگر قادر نخواهد بود بیمارستان ها را استاندارد کند چرا که فقط در موضع پاسخگویی قرار می گیرد.

وزیر دفاع اضافه کرد: مراکز درمانی ما می توانند مسیری را طی و به گونه ای مدیریت کنند که هزینه ها را کاهش و اثربخشی خود را بالا ببرند این اقدام را در این بیمارستان می توانیم ببینیم. دیدیم که این موسسه با هزینه های پایین به خوبی اداره می شود.

سردار دهقان در خصوص نحوه مدیریت موسسه محب افزود: این بیمارستان مجموعه غیر انتفاعی است و مالکی ندارد و امیدوارم دست اندرکاران و مدیران در این موسسه این کار مبارک را ادامه دهند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار