|
|
کدخبر: ۱۶۱۵۱۸

نمایندگان مجلس شورای اسلامی از توضیحات وزیر در خصوص انتصابات اخیرش در آموزش و پرورش قانع نشده و چهارمین کارت زرد به کابینه یازدهم صادر شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی بررسی سوال امیر حسین قاضی زاده نماینده مشهد و مهرداد بذرپاش نماینده تهران در خصوص علت سیاسی بودن انتصابات مدیران آموزش و پرورش بدون منطق کارشناسی و شایسته سالاری و به کار گیری افرادی که در سنین بازنشستگی قرار دارند مورد بررسی قرار گرفت.

فانی وزیر آموزش و پرورش معتقد بود از زمانی که نمایندگان اعتراضاتشان را به انتصابات مطرح کردند انتصابات کاهش یافته و همچنین مدیران بازنشسته ای که بکار گرفته شده اند به علت جو سیاسی دولت قبل استعفا داده اند و در واقع زمان استعفای آنها فرا نرسیده بود.

وزیر آموزش و پرورش همچنین خطاب به نمایندگان معترض به انتصابات سیاسی در وزارت آموزش و پرورش گفت: آیا خود شما سیاسی نیستید.

نمایندگان با ۷۱ رای موافق ۱۱۵ رای مخالف و ۱۱ رای ممتنع از مجموع ۲۰۲ نماینده حاضر در مجلس به وزیر آموزش و پرورش کارت زرد دادند بر اساس آئین نامه داخلی مجلس بعد از ۳ کارت زرد به یک وزیر استیضاح وی به جریان می افتد.

به گزارش مهر پیش از این علی نجفی وزیر فرهنگ و ارشاد، علی طیب نیا وزیر اقتصاد با فرجی دانا وزیر علوم از مجلس کارت زرد گرفته بودند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار