|
|
کدخبر: ۱۶۱۵۲۱

شوشتری در نطق میان دستور:

نماینده مردم قوچان در مجلس گفت: مجموع رقم یارانه نقدی با بودجه تخصیص یافته به پروژه های عمرانی قابل مقایسه نیست و بخش تولید ما در حالت نیمه تعطیل به سر می برد.

به گزارش خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، هادی شوشتری نماینده مردم قوچان در مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه ۳۱ فروردین در نطق میان دستور خود در صحن علنی به تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) به مناسبات مجلس و دولت اشاره کرد و گفت: در فصول ۱۴ گانه و اصول قانون اساسی در مورد تعامل مؤثر و کارآمد دو قوه سخن گفته شده است.

وی با اشاره به فرمایشات امام و مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات خرداد ماه سال ۹۲ اظهار کرد: مردم در این انتخابات گفتمان اعتدال را به عنوان گفتمانی مندرج در قانون اساسی برای چهار سال برگزیدند و این وظیفه ماست که از دولت در ایفای بهتر وظایف خود حمایت کنیم.

وی در جریان بودن مذاکرات هسته ای را یادآور شد و گفت: این مذاکرات یکی از پیچیده ترین مذاکراتی است که در عرصه بین الملل در جریان است زیرا که طرف مقابل متشکل از ۲۸ کشور اتحادیه اروپا و پنچ عضو شورای امنیت است لذا مذاکرات از جنس سیاست های دفاعی و امنیتی کشور بوده و تیم مذاکره کننده از حیثفرم و محتوا قبل، حین و پس از مذاکرات محتوا را با نهادهای امنیتی تنظیم می کند.

شوشتری با اشاره به ضرورت حمایت مجلس از تیم مذاکره کننده گفت: متأسفانه بعضی دیدگاه های انتقادی هر چند با حسن نیت است، اما به ضرر تأمین منافع ملی خواهد بود و برخی مباحثبه جای طرح در تریبون ها می تواند از مجاری دیگر مطرح شود.

وی با اشاره به ثبت نام دولت از متقاضیان دریافت یارانه و تقاضای دولت برای انصراف غیر نیازمندان از آن گفت: بدیهی است اجرای غلط این سیاست در دولت قبل آسیب هایی را به بار آورده است.

نماینده مردم قوچان جمع بالغ بر ۱۳۰ هزار میلیارد تومان یارانه پرداختی به مردم را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: اگر این رقم را با رقم تخصیص یافته به پروژه های عمرانی مقایسه کنیم درمی یابیم که به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست و بخش تولید ما در حالت نیمه تعطیل به سر می برد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار