|
|
کدخبر: ۱۶۱۵۶۴

آیت الله محسنی گرکانی در جمع خبرنگاران:

رئیس دیوان عالی کشور گفت: دولت باید به شدت مراقب اموالی که به بیت المال تعلق دارد باشد و به صورت جدی مسائل را رصد کند. درباره مجلس نیز اگر چه از نظر اجرایی مسئولیتی ندارد اما باید در وضع قوانین مناسب اهتمام جدی نشان دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری فارس، آیت الله احمد محسنی گرکانی رئیس دیوان عالی کشور در حاشیه مراسم سالگرد درگذشت آیت الله رضوانی و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همه مسئولین برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید تلاش کنند، اظهار داشت: بحثمفاسد اقتصادی موضوعی کلی، جامع و فراگیر است. کسانی که در کشور مرتکب مفاسد اقتصادی می شوند باید به صورت جدی شناسایی شوند.

وی افزود: همچنین کسانی که اموال و حقوق شان از بین رفته است، باید به واحد مبارزه با مفاسد اقتصادی دستگاه قضایی شکایت کنند و حتما باید به این شکایات رسیدگی شود.

رئیس دیوان عالی کشور با اشاره به نقش دولت در مبارزه با مفاسد اقتصادی خاطرنشان کرد: دولت باید به شدت مراقب اموالی که به بیت المال تعلق دارد، باشد و به صورت جدی مسائل را رصد کند. درباره مجلس نیز اگر چه از نظر اجرایی مسئولیتی ندارد اما باید در وضع قوانین مناسب اهتمام جدی نشان دهد.

وی در پایان گفت: اگر از کسی حقی ضایع شده باشد باید برای احقاق حقوق خود اقدام کند چراکه ما قانون داریم. گاهی از اشخاص و یا منابع دولتی حقی ضایع می شود که لازم است حتماً نسبت به رسیدگی به مشکلات اقدام جدی صورت گیرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار