|
|
کدخبر: ۱۶۱۵۹۸

رهبر انقلاب در دیدار مداحان و ذاکران اهل بیت:

مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی به قرائت اشعار و سروده هایی در فضائل و مناقب بانوی بزرگ جهان اسلام پرداختند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در خجسته سالروز ولادت با سعادت ام الائمة حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و فرزند برومندش خمینی کبیر(ه)، فضای حسینیه امام خمینی(ره) غرق نور و سرور شد و مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی به قرائت اشعار و سروده هایی در فضائل و مناقب بانوی بزرگ جهان اسلام پرداختند.

رهبر انقلاب امروز در دیدار با مداحان تاکید کردند: اگر جامعه مداح کشور بطور شایسته بتواند مسئولیتش را ادا کند، تحولی در سطح کشور اتفاق میافتد، گاهی تاثیر یک جلسه مداحی از سخنرانی دوساعته بیشتر است.

ایشان خاطر نشان کردند: درمقابله با تلاش دشمن برای تخریب ایمان مردم، از اینترنت و امثال آن هم میتوان استفاده کرد ولی راه منحصر بفرد، همین منبرها و مجالس روضه خوانی است، اگر محتوای مداحیهای ما شایسته باشد، هیچ وسیله ای نمیتواند با آن مقابله کند.

رهبر انقلاب همچنین یادآور شدند: بارها گفته ایم که امروز اختلافات مذهبی بین مسلمانان، شمشیری در دست دشمن است. این را چندبار بگوییم؟ چرا بعضی گوش نمیکتند؟ علنی کردن اختلافاتی که کینه ها را بیشتر میکند، کفران نعمت است، در جلسه ها نباید کینه ها و اختلافات را طرح کرد.

مشروح خبر این دیدار متعاقباً منتشر خواهد شد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار