|
|
کدخبر: ۱۶۱۶۰۸

در گفت وگو با تسنیم /

خبرگزاری تسنیم: دبیرکل حزب موتلفه می گوید: با کلیت تشکیل خانه احزاب مخالفتی نداریم اما خانه احزابی که دنباله رو خانه احزاب منحله گذشته باشد، مورد قبول نیست.

محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری تسنیم، با اشاره به برگزاری مجمع عمومی خانه احزاب تا پایان فصل بهار، گفت: با کلیت تشکیل خانه احزاب مخالفتی نداریم اما خانه احزابی که دنباله رو خانه احزاب منحله گذشته باشد، مورد قبول نیست و معتقدیم آخرین دوره این خانه که تشکیل و سپس منحل شد، غیر قانونی است.

وی افزود: خانه احزابی که به جای کار صنفی دچار کشمکش سیاسی و جناحی بشود، سرنوشتی بهتر از اینکه اتفاق افتاده نخواهد داشت.

دبیرکل حزب موتلفه با بیان اینکه ما معتقدیم که خانه احزاب باید کار صنفی انجام دهد، نه کار سیاسی، اظهار داشت: مقصود اصلی آن ها این بود که این خانه از تحزب دفاع کند و از تعمیق و گسترش فکر تحزب و توسعه فرهنگ تحزب دفاع کند، کار اصلی آن باید این ها باشد اما خانه احزاب در واقع میدانی برای تاخت و تاز جناحی بود و خانه احزابی که در این تاخت و تازها تشکیل شود، به نظر من خانه احزابی نیست که از ابتدا مد نظر بود تا محلی باشد که صرف نظر از جناح بندی های سیاسی، تقویت فکر حزبی در کشور را هدف گرفته است.

حبیبی تاکید کرد: کسانی که برای احیاء خانه احزاب منحل شده تلاش کنند، تلاش آن ها اصولی نیست.

وی همچنین درباره اینکه آیا اصولگرایان هم هیمن دغدغه را دارند؟ اظهارداشت: بنده از طرف جریان اصولگرا وکالت ندارم و آنچه گفتم موضع موتلفه اسلامی است و موتلفه هم فراخوان کمیته اجرایی را امضاء نکرده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار