|
|
کدخبر: ۱۶۱۶۷۶

به همت مرکز اسناد انقلاب اسلامی؛

مدیرعامل انتشارت مرکز اسناد انقلاب اسلامی از انتشار کتاب های تاریخ شفاهی سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران و تاریخ شفاهی شورای نگهبان همزمان با ایام نمایشگاه کتاب خبر داد.

به گزارشخبرگزاری فارس، مهدی رمضانی مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری و انتشارت مرکز اسناد انقلاب اسلامی با اشاره به برنامه های این مرکز در ایام نمایشگاه بین المللی کتاب با اشاره به تلاش این مرکز برای جبران عقب ماندگی خود در بازار نشر طی دو سال گذشته اظهار داشت: در نمایشگاه کتاب امسال ۹۵۰ عنوان کتاب از تولیدات مرکز ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به ارائه ۷۲ عنوان کتاب جدید با چاپ نخست در نمایشگاه کتاب افزود: تلاش داریم تا در هر روز از نمایشگاه کتاب یک اثر شاخص از تولیداتمان را معرفی و رونمایی کنیم. همچنین طرحی با عنوان شوق کتاب در دست اجرا داریم که بر اساس آن آثار مرکز روزانه با ۳۰ درصد تخفیف ارائه می شود که این تخفیف بیش از همه متعلق به آثار پرفروش و جدید موسسه است.

رمضانی همچنین با اشاره به حضور نویسندگان مرکز اسناد انقلاب اسلامی در نمایشگاه کتاب اظهار کرد: ۵ نویسنده شاخص مرکز در ایام برپایی نمایشگاه در غرفه حاضر شده و از نزدیک با مخاطبان خود ارتباط برقرار خواهند کرد.

وی همچنین از عضو پذیری باشگاه مخاطبان مرکز در ایام نمایشگاه کتاب خبر داد و گفت: باشگاه مخاطبان ما در ایام نمایشگاه کتاب اقدام به عضوگیری و ارائه تسهیلات ویژه به بیش از ۲ هزار عضو خود می پردازد و نظرات آنها را برای ارائه خدمات بهتر به آنها جمع آوری می کند.

رمضانی همچنین از انتشار کتاب هایی چون خداوندگار اشرف شامل خاطرات یکی از اعضاء شورای مرکز سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی، خیابان ۴۲ شامل خاطرات محمد غرقی خبرنگار سازمان صدا و سیما در نیویورک، تاریخ شفاهی سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران و تاریخ شفاهی شورای نگهبان همزمان با ایام نمایشگاه کتاب خبر داد.

وی همچنین از ارائه چاپ دوم کتاب خاطرات علی جنتی وزیر فعلی فرهنگ و ارشاد اسلامی از سوی این موسسه در نمایشگاه کتاب امسال خبر داد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار