|
|
کدخبر: ۱۶۱۸۲۱

سلیمی در گفت وگو با تسنیم مطرح کرد

خبرگزاری تسنیم: عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش مجلس گفت: این کمیسیون به قوانین مصوبی که اجرایی نمی شود رسیدگی می کند.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیم، با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون متبوعش، گفت: در این جلسه قرائت گزارش تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد در کمیسیون ادامه یافت اما باز هم پایان نیافت.

وی ادامه داد: در جلسه امروز همچنین درباره قانون بهره وری کشاورزی بحثشد؛ علی رغم اینکه این قانون مصوبه مجلس است و در یکی از بندهای قانون آمده که دانشجویان رشته کشاورزی باید ۶ ماه کارورزی داشته داشته باشند اما تاکنون این قانون اجرایی نشده و این کار، مشکلاتی را بوجود آورده است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش تصریح کرد: این موضوع در کمیسیون مطرح و بنا شد که مسئولان وزارت علوم به کمیسیون دعوت شوند تا در این باره توضیح دهند تا این قانون اجرایی شود.

سلیمی افزود: همچنین درباره قانون شرکت های دانش بنیان بحثشد که برخی از مواد آن اجرایی نشده است. در این مورد هم بنا شد با مسئولان رایزنی داشته باشیم تا قانون را به طور کامل اجرا کنند.

وی با بیان اینکه قوانین مصوبِ اجرا نشده زیاد داریم، اظهار داشت: کمیسیون آموزش بنا دارد به این موضوع جدی تر ورود کند تا قوانین روی هم تلنبار نشود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار