|
|
کدخبر: ۱۶۱۸۲۶

افضلی فرد در گفت وگو با فارس مطرح کرد:

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: کارگروه ویژه کمیسیون اصل ۹۰ در ارتباط با سیاست های بخش درمان با ریاست حسین آذین تشکیل شد و نیز مقرر شد تا کارگروه اقتصاد مقاومتی کمیسیون به رصد عملکرد دستگاه ها در حوزه اقتصاد مقاومتی بپردازد.

مصطفی افضلی فرد نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: در جلسه امروز کمیسیون موضوع اقتصاد مقاومتی مورد بحثو بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا قوانین مفید در این حوزه و نیز قوانین مزاحم و همچنین قوانین صحیحی که اجرا نمی شود شناسایی شده و اقدامات لازم در ارتباط با تصویب طرح های جدید و نیز حذف قوانین مزاحم انجام شود.

وی افزود: با توجه به ابلاغ سیاست های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در حوزه بهداشت و درمان کارگروه ویژه پیگیری این موضوع در کمیسیون با ریاست حسین آذین تشکیل شد.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اظهار داشت: همچنین در ارتباط با تشکیل کارگروه اقتصاد مقاومتی در کمیسیون مقرر شد تا با مسئولیت داود محمدی نمایندگان کمیسیون های تخصصی مجلس(از هر کمیسیون یک نماینده) در این کارگروه حضور داشته باشند و بنا شد تا این کارگروه بر سازوکار دستگاه ها و سازمان ها در حوزه اقتصاد مقاومتی نظارت داشته و به رصد عملکرد آنها بپردازد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار