|
|
کدخبر: ۱۶۱۸۳۰

رهایی در دانشگاه امیرکبیر:

خبرگزاری تسنیم: رئیس دانشگاه امیرکبیر با اشاره به فعالیت های این دانشگاه در زمینه مسائل جهان اسلام گفت: دانشجویان به نقش آفرینی در بیداری اسلامی بپردازند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری تسنیم، علیرضا رهایی رئیس دانشگاه امیرکبیر در مراسم تجلیل از شیخ عیسی قاسم از رهبران مبارز بحرین با اشاره به جایگاه زن و روز مادر گفت: نقش زن و زنان مسلمان در پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین در ۸ سال دفاع مقدس نقش بسیار مهمی بوده است، زنان پس از انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف پا به پای مردم تلاش کردند و امروز نیز نقش خود را در عرصه علم و فناوری ایفا می کنند.

وی با اشاره به سالروز ولادت امام خمینی(ره) نیز افزود: همانطور که رهبر انقلاب بارها اشاره کردند این انقلاب بدون نام خمینی(ره) در هیچ جای دنیا شناخته شده نیست و نقش و زحمات امام در شکل گیری انقلاب اسلامی نقش قابل توجهی است.

رئیس دانشگاه امیرکبیر با اشاره به حوادثرخ داده در کشور بحرین خاطر نشان کرد: امیدواریم انقلاب بحرین با مجاهدت های اشخاصی مانند شیخ عیسی قاسم بتواند به پیروزی دست یابد و شاهد پیروزی شیعیان در این کشور باشیم.

رهایی یادآور شد: امروزه بحثبیداری اسلامی در کشورهای مسلمان در حال وقوع است و دانشجویان نیز باید در این بین به نقش آفرینی بپردازند، امیدواریم ما نیز بتوانیم سهمی در این جریان داشته باشیم.

رئیس دانشگاه امیرکبیر با اشاره به اینکه برگزاری چنین مراسمی در دانشگاه امیرکبیر باعثافتخار این دانشگاه است، گفت: دانشجویان این دانشگاه فعالیت هایی را در زمینه زنده نگاه داشتن اسلام و مبارزان سایر کشورهای مسلمان انجام داده اند. دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در فعالیت های اردوهای جهادی شرکت داشته اند.

وی در پایان تصریح کرد: این دانشجویان حضور امدادی خود در سوریه را دنبال می کردند. البته امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد پیروزی انقلاب بحرین و استقرار نظام اسلامی در این کشور باشیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار