|
|
کدخبر: ۱۶۱۸۵۱

کولیوند در گفت وگو با تسنیم مطرح کرد /

خبرگزاری تسنیم: نایب رئیس کمیسیون شوراها گفت: این کمیسیون به نایب رئیس مجلس در خصوص اقتصاد مقاومتی قصد دارد پیشنهاداتی ارائه دهد.

محمدجواد کولیوند نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیم، در خصوص جلسه عصر امروز این کمیسیون، اظهار داشت: پیش از این به عنوان باهنر مسئول اقدامات مجلس برای اقتصاد مقاومتی به کمیسیون های تخصصی ماموریت داده بود که تا ۱۵ اردیبهشت ماه گزارشی در ۳ حوزه قوانین همراه با اقتصاد مقاومتی، مغایر با اقتصاد مقاومتی و دارای خلا مربوط به هر کمیسیون تخصصی استخراج شود که این کار در جلسه امروز کمیسیون شوراها آغاز شد تا گزارش آن را ارائه کنیم.

وی ادامه داد: اعضای کمیسیون پیشنهاد دادند این موضوع را کمیته های مشترک دولت و مجلس پیگیری کنند چرا که در سیستم اجرایی خلاها و موانع موجود را راحت تر می توان شناسایی کرد اما اگر بخواهیم خود ما شناسایی کنیم، زمان و انرژی زیادی باید صرف شود لذا بنا شد این پیشنهاد به صورت یک نامه به باهنر ارسال شود.

نایب رئیس کمیسیون شوراها خاطرنشان کرد: در این جلسه کلیات ۲ طرح محاسبات عمومی و اصلاح برخی از قوانین در راستای حمایت از تولید ملی نیز در دستور کار بود که کلیات آنها در کمیسیون به تصویب رسید و مقرر شد که اعضا متن مواد این طرح ها را مطالعه و بررسی کنند و پیشنهادات خود را ارائه دهند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار