|
|
کدخبر: ۱۶۱۹۱۱

بیاتیان به تسنیم خبر داد

خبرگزاری تسنیم: عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس از برگزاری نشست مشترک اعضای این کمیسیون با وزیر ارتباطات در روز سه شنبه این هفته خبر داد و گفت: قرار است در این جلسه پیرامون برنامه های این وزارتخانه برای اهداف اقتصاد مقاومتی تبادل نظر شود.

سید محمد بیاتیان عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیماز نشست مشترک اعضای این کمیسیون با وزیر ارتباطات خبر داد و گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده، قرار است نشست مشترکی بین اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس و وزارت ارتباطات برگزار شود.

وی با بیان اینکه قرار است موضوع نشست مشترک کمیسیون صنایع و معادن مجلس با وزیر ارتباطات در مورد اقدامات این وزارتخانه برای تحقق اهداف سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی باشد، افزود: این نشست مشترک در روز سه شنبه این هفته و در محل وزارت ارتباطات برگزار می شود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس در ادامه اظهار داشت: بررسی اقدامات و اولویت های وزارتخانه ها و سازمان های مرتبط با کمیسیون صنایع و معادن مجلس پیرامون اهداف سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در دستورکار اعضای این کمیسیون قرار دارد که هفته گذشته نیز اعضای کمیسیون صنایع و معان نشست مشترکی به همین منظور با مسئولان صنعت پتروشیمی برگزار کردند.

بیاتیان خاطر نشام کرد: پس از بررسی برنامه ها و اولویت های سازمان ها و زارتخانه های مرتبط با کمیسیون صنایع و معادن مجلس پیرامون اهداف سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، گزارش آن نهایی شده و در این زمینه به جمع بندی نهایی می رسیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار