|
|
کدخبر: ۱۶۲۴۴۸

حسینی در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون امنیت مجلس از سفر فردای اعضای کمیته ۳ نفره این کمیسیون به استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

سیدباقر حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه سفر کیمته این کمیسیون به استان سیستان و بلوچستان به منظور بررسی امنیت مرزهای شرقی فردا سه شنبه انجام می شود، گفت: قرار بود کمیته ای ۶ نفره به استان سیستان و بلوچستان سفر کند اما ۳ نفر از اعضای کمیته به علت مشکلات شخصی نمی توانند کمیته را همراهی کنند.

وی ادامه داد: محمدرضا محسنی ثانی، مهدی دواتگری و بنده به این ماموریت اعزام می شویم و عباسعلی منصوری، نوذر شفیعی و جواد کریمی قدوسی نمی توانند تیم را همراهی کنند.

نماینده مردم زابل در مجلس خاطرنشان کرد: این کمیته همچنین علاوه بر بررسی وضعیت امنیت مرزهای شرقی و علل اقدامات تروریستی در منطقه و قصور صورت گرفته درباره گروگان گرفتن مرزبانان ایرانی، قرار است شهادت معلم شهید نوروزی و سرباز شهید خندان را که در روز اول سفر رئیس جمهور به استان سیستان و بلوچستان از سوی تروریست ها به شهادت رسیدند، بررسی کنند.

حسینی خاطرنشان کرد: در این سفر ۲ روزه با مقامات استانی نیز در جهت بررسی این مسائل دیدارهایی خواهیم داشت.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، سفر کمیته کمیسیون امنیت به استان سیستان و بولچستان قرار بود پیش از این برگزار شود که به علت سفر رئیس جمهور به این استان به تعویق افتاده بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار