|
|
کدخبر: ۱۶۲۵۰۹

نعمتی در گفت وگو با تسنیم خبر داد

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس از استمرار جلسات این کمیسیون با معاون اقتصادی وزیر اقتصاد پیرامون اقتصاد مقاومتی خبر داد.

بهروز نعمتی عضو کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست های کلی اصل چهل و چهارم(۴۴) قانون اساسی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیم، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون متبوعش اظهار داشت: شاپور محمدی معاون اقتصادی وزیر اقتصاد در جلسه امروز حضور یافت و به بررسی مباحثکلی در خصوص اقتصاد مقاومتی و مباحثمشترکی که باید در آینده پایه ریزی شود، پرداختیم.

وی ادامه داد: همچنین در جلسه امروز، نوربخش رئیس سازمان تأمین اجتماعی حضور یافت و من تذکراتی را به وی دادم؛ وزیر گفته بود که سازمان تأمین اجتماعی دیگر حیات خلوت سیاسیون نیست، ولی من گفتم که از حیات خلوت تبدیل به هتل خلوت شده است.

عضو کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی افزود: بسیاری از بازنشستگان بعد از چند دوره بازنشسته شدن به عنوان مدیر عامل در شستا جذب شده اند و من به آقای نوربخش هم گفتم که این خطر جدی است و سازمان تأمین اجتماعی وارد موضوع دیگری می شود که این موضوع شاید خطرناک تر از موضوعات گذشته باشد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار