|
|
کدخبر: ۱۶۲۷۲۰

شوهانی در گفتگو با مهرعنوان کرد:

نماینده مردم ایلام گفت: مشی فراکسیون اعتدال، اعتدال است ولی به این معنی نیست که حتما همفکر دولت باشند بلکه می خواهند مسیر جدیدی را در پیش بگیرند.

احمد شوهانی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر، با اشاره به آمادگی هیئت موسس فراکسیون اعتدال برای اعلام موجودیت در روزهای آینده گفت: اعضای هیئت موسس این فراکسیون از چند ماه پیش به طور جدی کار تشکیل این فراکسیون را آغاز کرده و جلساتی هم در این زمینه برگزار کردند.

وی افزود: هنوز اعضای این فراکسیون به طور کامل مشخص نشده است ولی از امروز فرم های عضویت نمایندگان در آن توزیع شد تا علاقمندان به عضویت در این فراکسیون بعد از مطالعه مرام نامه به عضویت آن درآیند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره اعضای هیئت رئیسه فراکسیون اعتدال گفت: باید اعضا مشخص شوند تا انتخابات هیئت رئیسه برگزار شود اما ممکن است کسانی که در تشکیل این فراکسیون قدم اول را برداشته و تلاش کردند اعضای هیئت رئیسه را تشکیل دهند.

وی از چهره هایی همچون علی مطهری، ابراهیم نکو، علیرضا محجوب، محمدرضا تابش و عابد فتاحی به عنوان موسسان این فراکسیون نام برد که احتمال دارد در انتخابات هیئت رئیسه نیز کاندیدا شوند.

شوهانی درباره زمان اعلام موجودیت فراکسیون اعتدال گفت: زمان آن هنوز مشخص نیست اما احتمال دارد در همین هفته یعنی سه شنبه یا چهارشنبه به طور رسمی موجودیت فراکسیون اعتدال اعلام شود.

نماینده مردم ایلام درباره مشی این فراکسیون افزود: مشی آن اعتدال است ولی به این معنی نیست که حتما همفکر دولت باشند بلکه می خواهند مسیر جدیدی را در پیش بگیرند، ممکن است برخی دیگر که از فراکسیون رهروان ولایت نارضایتی داشته باشند نیز به عضویت این فراکسیون درآیند.

شوهانی در پاسخ به اینکه در انتخابات هیئت رئیسه مجلس از کدام چهره حمایت خواهند کرد و آیا چهره مستقلی معرفی می کنند یا نه گفت: اعضای این فراکسیون می گویند با فراکسیون رهروان ولایت همفکر هستیم و ممکن است این مسئله به خاطر جلوگیری از تقابل با رهروانی ها باشد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار