|
|
کدخبر: ۱۶۲۷۷۶

در گفت و گو با تسنیم مطرح شد /

خبرگزاری تسنیم: رئیس دانشگاه علامه طباطبائی با اشاره به اینکه هنوز تفصیل بودجه سال جاری و ارقام دقیق آن به دانشگاه علامه ابلاغ نشده است، گفت: شرایط بودجه دانشگاه علامه شرایط مطلوبی نیست.

حسین سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبائی در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری تسنیمدرباره بودجه های این دانشگاه اظهار داشت: هنوز تفصیل بودجه به ما ابلاغ نشده است، اطلاعات کلی درباره بودجه دانشگاه دارم، ولی هنوز تفصیل بودجه و ارقام آن به ما ابلاغ نشده است.

وی با اشاره به اینکه طبق بودجه پیش بینی شده امکان دستیابی به اهداف و برنامه های در نظر گرفته شده برای یک سال آینده این دانشگاه وجود دارد، گفت: با توجه به اینکه دانشگاه علامه علاوه بر بودجه ای که از دولت می گیرد درآمدهای اختصاصی هم دارد، تلاش می کنیم آنها را با فعالیت اعضای هیات علمی در جذب اعتبارات پژوهشی گسترش دهیم.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی تصریح کرد: گر چه شرایط بودجه برای ما شرایط مطلوبی نیست و برای اینکه بتوانیم دانشگاه علامه طباطبایی را به یک نقطه مطلوب برسانیم نیازمند اعتبارات بسیار فراتر از این هستیم، ولی سعی کردیم برنامه دانشگاه را در حوزه های مختلف از جمله حوزه اعتبارات، عمران، آموزشی و پژوهشی را در حد امکانات کشور تنظیم کنیم و فکرمی کنیم با توجه به بودجه کنونی هم می توانیم بخش عمده ای از برنامه های خود را پیش ببریم.

سلیمی گفت: همکاران من در دانشگاه علامه تلاش کرده اند برنامه های این دانشگاه را بلند پروازانه نبینند و در عملیاتی شدن آن به سطح امکانات موجود توجه کنند. سعی می کنیم برنامه سال ۹۳ را با همین بودجه ابلاغ شده و امکان در آمد زایی به اجرا برسانیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار