|
|
کدخبر: ۱۶۲۸۴۴

فتحی پور در نطق میان دستور:

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیسیون اقتصاید مجلس با بیان اینکه فرهنگ زیر ساخت یک اقتصاد موفق به شمار می رود گفت: اقتصاد موفق مقوم و پشتیبان ارتقاء فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیم، ارسلان فتحی پور نماینده مردم کلیبر و هوراند در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی در نطق میان دستور ضمن تبریک به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و میلاد امام خمینی(ره) اظهار داشت: در سال اقتصاد و فرهنگ روز کارگر را به تمام کارگردان تبریک می گویم.

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ گفت: امسال از سوی مقام معظم رهبری مسئله اقتصاد و فرهنگ جهت اهمیت یافتن در برنامه های دولت، مسئولان و مردم مورد تاکید قرار گرفته است و نام سال جدید را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: با عنایت به جایگاه رهبری در نظام اسلامی به مدد هوش سرشار و استعداد خدادادی و تجربیات چندین ساله و همچنین اشرافیت کامل معظم له، انتخاب این نام برای سال جدید معمول و عادی نبود، بلکه کاملا اقدامی هوشمند و از سر احساس ضرورت بوده است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه طی سال های متمادی رهبری همیشه مقوله اقتصاد را به دولت های قبلی متذکر شدند، افزود: خوشبختانه در بحبوحه تشکیل دولت یازدهم، جریان های گوناگون فکری و سیاسی با رصد اوضاع کشور جهت تعیین شعارهای انتخاباتی و تبدیل آن به برنامه به صورت علمی به رمز و رازهای نهفته در تاکیدات رهبری پی بردند و در اوایل سال جاری معظم له با نامگذاری سال به نام اقتصاد و فرهنگ نقشه راه و افق پیش روی مسئولان را با ابلاغ سیاست های اقتصادی به صورت دقیق و جزئی ترسیم کردند.

فتحی پور ادامه داد: مجریان می دانند که فرهنگ زیرساخت و بستر یک اقتصاد موفق به شمار می رود و اقتصاد موفق مقوم و پشتیبان ارتقاء فرهنگی است و غافل از هر کدام شکست هر دو را موجب می شود. بر همین اساس کمیسیون اقتصادی مجلس به عنوان کمیسیون تخصصی خود را ملزم می داند که با بهره گیری از رهنمودهای فرهنگی نمایندگان تا حد توان انتظارات رهبری را برآورده کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار