|
|
کدخبر: ۱۶۲۸۸۳

فتحی پور در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس مطرح کرد

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: کمیسیون اقتصادی مجلس به عنوان کمیسیون تخصصی خود را ملزم می داند تا با بهره گیری از رهنمودهای فرهنگی همه نمایندگان تا حد توان انتظارات رهبر فرزانه انقلاب را برآورده کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، ارسلان فتحی پور نماینده مردم کلیبر در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس گفت: امسال نیز از سوی مقام معظم رهبری مسئله اقتصاد و فرهنگ جهت اهمیت یافتن در برنامه های دولت و مسئولان و مردم مورد تأکید قرار گرفت. با عنایت به جایگاه رفیع رهبری در نظام اسلامی و تیزبینی های ایشان انتخاب نام اقتصاد و فرهنگ برای سال جدید امری معمول و عادی نبود بلکه اقدامی کاملا هوشمندانه و از سر احساس ضرورت بوده است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب طی سالهای متمادی مقوله اقتصاد را به دولت های مختلف متذکر شدند و خوشبختانه به هنگام تشکیل دولت یازدهم جریانات گوناگون فکری و سیاسی نیز با رصد اوضاع اقتصادی کشور جهت تعیین شعارهای انتخاباتی و رازهای نهفته در تأکیدات رهبری پی بردند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اضافه کرد: در آغاز سال جاری نیز رهبر معظم انقلاب با نامگذاری سال به نام اقتصاد و فرهنگ نقشه راه پیش روی مسئولان را توأمان با ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی به صورت ریز، دقیق و جزئی ترسیم و تبیین کردند چرا که مجریان به خوبی می دانند فرهنگ، بستر و زیرساخت یک اقتصاد موفق به شمار می رود و اقتصاد موفق موقم و پشتیبان ارتقاء فرهنگی است و غفلت از هر کدام از این دو شکست هر دوی آنها را موجب خواهد شد.

فتحی پور اظهار داشت: کمیسیون اقتصادی مجلس به عنوان کمیسیون تخصصی خود را ملزم می داند تا با بهره گیری از رهنمودهای فرهنگی همه نمایندگان تا حد توان انتظارات رهبر فرزانه انقلاب را برآورده کند.

وی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار