|
|
کدخبر: ۱۶۲۹۵۶

در صحن مجلس مطرح شد؛

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی گفت: دولت به دلیل روشی که در پیش گرفته بود در کاهش یارانه بگیران موفق نشد اما قصد دارد این عدم موفقیت خود را به گردن صدا و سیما بیاندازد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، در پایان جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی روح الله عباسپور نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی از روش دولت در کشف اختیاری یارانه بگیران انتقاد کرد.

وی گفت: دولت با روشی که در کاهش یارانه بگیران به کار گرفت برای تحقق هدف اصلی خود موفق نشد اما به دنبال این است که عدم موفقیت را به گردن صدا و سیما بیاندازد.

عضو کمیسیون صنایع مجلس اظهار داشت: وزیر ارتباطات از صدا و سیما به دلیل همکاری در جهت اجرای سیاست های دولت تشکر کرد اما دولت که نتوانست مردم را برای انصراف از دریافت یارانه راضی کند تقصیر را به گردن صدا و سیما انداخت.

وی افزود: دولتی که قیمت حامل های انرژی را افزایش می دهد چه انتظاری دارد که مردم از دریافت یارانه نقدی انصراف دهند.

وی در بخش دیگری از تذکر خود با اشاره به تحریم سه ماهه ایران پس از توافقنامه ژنو گفت: ایران به آنچه در توافقنامه ژنو قول داده بود عمل کرد اما جایی برای چانه زنی در خصوص توافقنامه نهایی باقی نگذاشت.

عباسپور اظهار داشت: برای اولین بار پس از توافق ژنو به سفیر ایران اجازه ورود به سازمان ملل را ندادند و نه تنها ۱۰۰ میلیارد دلاری که قول داده بودند از سرمایه های ایران آزاد کنند را باز هم بلوکه نگاه داشتند بلکه ۵ میلیارد دلار از سرمایه های بنیاد علوی را نیز مسدود کردند و اجازه صادرات قطعات هواپیما به ایران را هم ندادند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار