|
|
کدخبر: ۱۶۲۹۹۱

پورابراهیمی در تذکر آئین نامه ای:

نماینده کرمان در مجلس اعلام کرد: افزایش سود سپرده های بانکی آثار منفی بر بازار سرمایه کشور به دنبال خواهد داشت و در شرایط رکودی این بازار، تیر خلاص بر بورس کشور است.

به گزارش خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز خانه ملت در تذکری آئین نامه ای، نسبت به تصمیمات متناقض در حوزه اقتصاد که بر بازار سرمایه و بورس تاثیر منفی می گذارد، به شدت انتقاد کرد و اظهار داشت: تذکر بنده به وزیر اموراقتصاد و دارایی در مورد وضعیت بازار سرمایه و بورس کشور است.

وی افزود: اقداماتی که در عرصه اقتصادی کشور انجام می شود بعضا با روح سرمایه گذاری مغایر است، اخیرا در مورد نرخ سود و بهره سپرده های بانکی، مصوب شد سود سپرده های بانکی افزایش یابد. که این تصمیم بر عملکرد شرکت های بورسی و بازار سرمایه آثار منفی به دنبال خواهد داشت و باید بگویم در شرایط رکودی بازار سرمایه، این تصمیم تیر خلاص بر بازار بورس است.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: تصمیمات وزیر امور اقتصاد و دارایی به عنوان رئیس شورای عالی بورس باید در جهت حمایت از بازار سرمایه و دفاع از بورس کشور باشد. این گونه سیاست های دوگانه نمی تواند زمینه پیشرفت کشور را فراهم کند.

وی در پایان متذکر شد: هم اکنون بخش عظیمی از منابع از بازار سرمایه و بورس کشور خارج شدند و به شبکه دلالی کشور بازگشته است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار