|
|
کدخبر: ۱۶۲۹۹۷

حسینی در تذکری آئین نامه ای:

نماینده قزوین در مجلس با بیان اینکه پاسداری از انقلاب وظیفه آحاد مردم است، گفت: متاسفانه امروز شاهدیم افرادی در داخل هم نوا با دشمنان به نهاد مقدس سپاه حمله می کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، حجت الاسلام سیدمرتضی حسینی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز(سه شنبه) پارلمان طی تذکری آئین نامه ای اظهار داشت: پاسداری از انقلاب و ارزش های اسلامی وظیفه تک تک آحاد مردم است اما امروز متاسفانه شاهد هستیم افرادی ازداخل هم نوا با دشمنان خارجی از چپ و راست به نهاد مقدس سپاه حمله می کنند.

وی افزود: در این بین گاهی نیش و کنایه هایی در سخنان برخی از مسئولان کشور می شنویم که خود وظیفه پشتیبانی از این نهاد مقدس را بر عهده دارند.

حسینی در بخشی دیگری از سخنانش تصریح کرد: در جایی که مقام معظم رهبری می فرمایند کارنامه سپاه در ۳۰ و چند سال گذشته یک کارنامه درخشان است، باید بدانیم این سخن را نمی توان به عنوان کلمه متعارف قلمداد کرد.

وی تاکید کرد: کارنامه سپاه در این ۳۰ و چند سال گذشته نشانه تجربه ملت بزرگ ایران است یعنی اعماق و شخصیت و هویت ملت ایران را می توان در این کارنامه مشاهده کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار