|
|
کدخبر: ۱۶۳۰۰۰

صادقی در گفت وگو با تسنیم حبر داد /

خبرگزاری تسنیم: معاون دبیرکل خانه کارگر گفت: پنج شنبه، یازده اردیبهشت رئیس جمهور در اجتماع بزرگ کارگران شرکت خواهد کرد.

حسن صادقی معاون دبیرکل خانه کارگر در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه در طول هفته کارگر اجتماع های مختلف برگزار خواهد شد، افزود: در روز اول به حرم امام خمینی(ره) خواهیم رفت و پس از آن در نماز جمعه شرکت می کنیم. روز دوم هم به عنوان روز کارگران، سلامت، بهداشت و تامین اجتماعی نامگذاری شده که متولی آن فراکسیون کارگری مجلس است.

وی اظهارداشت: در روز سوم اجتماع بزرگ زنان را با عنوان " زنان، اشتغال و سلامت اجتماعی " خواهیم داشت و در طول هفته این اجتماعات برگزار خواهد شد.

معاون دبیرکل خانه کارگر با اشاره به اینکه در روز شنبه هفته آینده یعنی روز جهانی کارگر، رئیس جمهور در اجتماع بزرگ کارگران شرکت خواهد کرد، افزود: این برنامه پنچ شنبه یازده اردیبهشت از ساعت ۹ تا ۱۱ در سالن دوازده هزار نفری و با حضور کارگران برگزار خواهد شد. همچنین در روز دوم از اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور دعوت کردیم تا اعتراض خود را پیرامون ادغام منابع درمانی سازمان تامین اجتماعی با سایر صندوق ها اعلام کنیم، چون این کار را بی عدالتی محض، دست اندازی به حق الناس و تبعیض آشکار می دانیم.

وی تصریح کرد: جهانگیری مدافع این طرح است. به همین جهت از او دعوت کردیم تا در اجتماع کارگران حضور یابد و ما او را متوجه این اشتباهش کنیم و این برنامه در سالن اجتماعات وزارت کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار