|
|
کدخبر: ۱۶۳۰۴۴

تعدادی از نمایندگان در تذکر کتبی به رئیس جمهور

تعدادی از نمایندگان مجلس در تذکری به رئیس جمهور عنوان کردند: آیا می توان شعار صرفه جویی در مصرف و پیشنهاد انصراف از دریافت یارانه به مردم داد و در کاخ سعدآباد به عنوان روز زن مهمانی اشرافی گرفت و از بیت المال هزینه کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولین اجرایی کشور در جلسه امروز مجلس دوم اردیبهشت ماه ۹۳ از سوی هیات رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

مطهری، عبدی، هروی، پزشکیان، شریعتی، حسین زاده، تابش، حسینی و محجوب نمایندگان تهران، خرم آباد، قائنات، تبریز، بهبهان، نقده، اردکان، قائمشهر و تهران به وزیر دادگستری در مورد ضرورت رسیدگی به موضوع ضرب و شتم زندانیان سیاسی بند ۳۵۰ زندان اوین تذکر دادند.

طبیب زاده، اخوان بی طرف، عمرانی، عالی، آلیا، صالح، کوثری، آصفری، موسوی لارگانی، حیدری، طیب، قاضی زاده و خسروی نمایندگان تهران، اصفهان، سمیرم، سیستان، تهران، اصفهان، تهران، اراک، فلاورجان، کرمانشاه مشهد و سمنان در تذکری به رئیس جمهور عنوان کردند آیا می توان شعار صرفه جویی در مصرف و پیشنهاد انصراف از دریافت یارانه به مردم داد و در کاخ سعدآباد به عنوان روز زن مهمانی اشرافی گرفت و از بیت المال هزینه کرد.

نادر قاضی پور نماینده ارومیه در تذکری به وزرای اطلاعات، دفاع و کشور خواستار تسریع در پیگیری موضوع شهادت آقای نوروزی در یکی از روستاهای شهرستان سرباز استان سیستان و بلوچستان شد.

بهرام بیرانوند نماینده مردم بروجرد جلوگیری از مختل شدن امنیت شغلی ۳۵۰۰ بازرس وزارت صنعت را به رئیس جمهور متذکر شد.

نادر قاضی پور و ضرغام صادقی نمایندگان ارومیه و شیراز به رئیس جمهور و وزرای تعاون و بهداشت در مورد استقلال واحدهای درمان تامین اجتماعی کل کشور تذکر دادند.

بهرام بیرانوند نماینده مردم بروجرد در تذکری به وزیر امور خارجه عنوان کرد که چرا وزیر خارجه در مقابل تحریم ۱۵ مقام ایرانی توسط انگلیس موضعی را اتخاذ نکرده است.

ندیمی، اکبریان و حاجی دلیگانی نمایندگان لاهیجان، کرج و شاهین شهر در تذکری به رئیس جمهور خواستار بازنگری حق تولید در یارانه ها به جهت بهینه سازی مصرف انرژی و رفع نگرانی تولید شدند.

ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان علل افزایش واردات محصولات چینی، روسی و ترکی در ماه های اخیر را به وزیر صنعت متذکر شد.

هروی نماینده مردم قائنات در تذکری به وزیر کشور عنوان کرد: تشدید ناامنی توسط برخی افراد شرور به صورت زورگیری موجبات دغدغه مردم و خانواده ها را فراهم کرده، عزم جدی برای رفع این نگرانی الزامی است.

علی ایرانپور نماینده مردم مبارکه در تذکری به وزیر امور خارجه خواستار توجه بیشتر به وضعیت جانبازان و ایثارگران شاغل این وزارتخانه شد.

احمد شوهانی نماینده مردم ایلام در تذکری به وزیر کشور خواستار احتساب شهادت پرسنل نیروی انتظامی که در استان ایلام فوت کرده اند، شد.

علی نعمت چهاردولی نماینده مردم ملایر در تذکری به رئیس جمهور خواستار توجه ویژه به اقشار کم درآمد در اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار