|
|
کدخبر: ۱۶۳۱۸۳

در گفت و گو با تسنیم مطرح شد /

خبرگزاری تسنیم: مدیر مسئول هفته نامه دانشجویی صدف با اشاره به انتخاب یک فتنه گر برای سخنرانی در همایش نشریات دانشگاهی گفت: سخنرانی یک فتنه گر در همایش نشریات دانشگاهی خواسته دانشگاهیان نبود.

حسین حسینی مقدم مدیرمسئول هفته نامه دانشجویی " صدف " انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شریف در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری تسنیماظهار داشت: انتخاب آقای خانیکی به عنوان سخنران همایش در گردهمایی مدیر مسئولان همایش نشریات دانشجویی دانشگاه ها به دلیل علقه سیاسی و فکری ایشان به جناح خاصی درست به نظر نمی رسد.

وی گفت: عمده افرادی که در این گردهمایی حضور دارند، با نظر و جناح ایشان همراه نیستند و این نشان می دهد انتخاب این فرد تناسبی با این برنامه ندارد. این انتخاب خواسته و علاقه شرکت کنندگان در این برنامه نبوده است، زیرا عمده نشریات دانشگاهی طی سال های گذشته فعالیت کردند و طی ۸ ماه فعالیت دولت جدیدایجاد نشده اند که با این فرد همفکری داشته باشند.

مدیرمسئول هفته نامه دانشجویی " صدف " با اشاره به اینکه علاقه مسئولان مربوطه در وزارت علوم حول یک جناح خاصی شکل می گیرد، افزود: انتخاب مسئولین در پست های مربوطه در دانشگاه ها و یا وزارت علوم و حتی نحوه انتخاب سخنران یک همایش دانشگاهی که فردی تندرو و افراطی از حزب منحله مشارکت دعوت می شود، از یک سو باعثعدم شرکت برخی از شرکت کنندگان در این جلسه می شود و از طرف دیگر باعثتغییر نظر شرکت کنندگان در این همایش می شود.

حسینی مقدم تصریح کرد: ما به مسئولان وزارت علوم توصیه می کنیم به حرف خودشان مبنی بر غیرجناحی و فراجناحی بودن عملکرد این وزارتخانه عمل کنند، در این مسیر حرکت کنند و حرفشان با عملشان یکی باشد.

وی در پایان تأکید کرد: این نحوه عمل ضربه زیادی به کشور زده و آن را دچار خسران می کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار