|
|
کدخبر: ۱۶۳۲۰۸

جوکار در گفت وگو با تسنیم مطرح کرد /

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: گزارش کمیته بررسی علل برخورد تیم حفاظت " اشتون " با یک خبرنگار رسانه ملی نهایی و به این کمیسیون تقدیم شد.

محمدصالح جوکار عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیم، با اشاره به بررسی ابعاد برخورد با خبرنگار رسانه ملی در اصفهان و در جریان سفر " اشتون " به این استان، گفت: در روزهای گذشته در کارگروه پیگیری سفر " اشتون " به اصفهان و ضرب و شتم خبرنگار رسانه ملی توسط یکی از اعضای تیم حفاظت وی، جلسه ای با نماینده نیروی انتظامی، ضارب، مضروب و برخی مدیران صداوسیمای استان اصفهان داشتیم که در این جلسه ابعاد این موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: پس از برگزاری این جلسه و تحقیقات مکرر در این کارگروه، مشخص شد که سر تیم حفاظت " اشتون " تخلف کرده و دستوری برای چنین برخوردی با خبرنگاران نداشته است. البته مشخص شد که وی اقدامی سلیقه ای انجام داده است و آن طور که ما مطلع شده ایم، با فرد خاطی براساس آیین نامه نیروی انتظامی برخورد شده است.

جوکار خاطر نشان کرد: گزارش کارگروه بررسی ابعاد برخورد با خبرنگار رسانه ملی در جریان سفر " اشتون " به اصفهان با ذکر موارد گفته شده، نهایی و کمیسیون ارائه شده است.

پیشتر، سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس به خبرنگار تسنیمگفته بودکه کمیته ای سه نفره متشکل از بنده، محمدحسن آصفری نماینده اراک و محمدصالح جوکار نماینده یزد در این کمیسیون تشکیل شده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار