|
|
کدخبر: ۱۶۳۲۶۰

یک فعال دانشجویی در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: مدیرمسئول نشریه دانشجویی انجمن اسلامی دانشگاه الزهرا(س) گفت: کسی که در جریان فتنه در رسانه ها خوراک فتنه را فراهم کرده، فرد مناسبی برای حضور در همایش نشریات دانشگاهی نیست.

معصومه میرخندان مدیرمسئول نشریه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا(س) در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری تسنیم، با اشاره به دعوت وزارت علوم برای سخنرانی یک فتنه گر در گردهمایی مدیرمسئولان دانشگاه ها، گفت: با توجه به سخن رهبری در اوایل سال گذشته و تاکید ایشان به فرهنگ، ما نیاز به جریان سازی فکری و فرهنگی داریم.

وی افزود: در همایشی که منتشرکنندگان افکار و عقاید در دانشگاه ها گرد هم می آیند و پتاسنیل عظیم دانشگاه ها که نیروهای جوان و دانشجو است در آن حضور دارند، قاعدتا افرادی باید حضور داشته باشند که بتوانند در این راستا حرکت کنند.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: کسی که در جریان فتنه در رسانه ها خوراک فتنه را فراهم کرده و دست به فتنه گری به خصوص در رسانه ها زده، فرد مناسبی برای حضور در این همایش و گردهمایی نیست.

میرخندان با اشاره به مسئولیت وزارت علوم در عملیاتی کردن خواسته های رهبر انقلاب، گفت: مسئولان وزارت علوم توصیه های رهبری را جدی بگیرند و چون این وزارتخانه با جوانان و دانشجویان در ارتباط است، وظیفه اش در این بین سنگین تر از سایر دستگاه ها در عملیاتی کردن خواسته های رهبری به خصوص درباره جوانان کشور است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار