|
|
کدخبر: ۱۶۳۲۶۳

با حکم رحمانی فضلی /

خبرگزاری تسنیم: وزیر کشور با صدور حکمی حجت الاسلام نمازی را به سمت مشاور خود در امور هماهنگی روحانیت و ائمه جمعه و جماعات منصوب کرد.

به گزارش حوزه دولتخبرگزاری تسنیم، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور طی حکمی حجت الاسلام والمسلمین داود نمازی را به سمت مشاور وزیر کشور در امور هماهنگی روحانیت و ائمه جمعه و جماعت منصوب کرد.

متن حکم وزیر کشور به این شرح است:

سلام علیکم

با عنایت به مراتب تعهد، درایت و سوابق علمی ارزشمند به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان " مشاور وزیر کشور در امور هماهنگی روحانیت و ائمه جمعه و جماعت " منصوب می نمایم.

هماهنگی و ایجاد تعامل کارآمد و موثر با حوزه های علمیه، روحانیون معزز و ائمه محترم جمعه و جماعات در سراسر کشور و تقویت گسترش همکاری ها و نیز برنامه ریزی مناسب و مطلوب برای استفاده از تجارب و نقطه نظرات ایشان در راستای پیشبرد اهداف متعالی انقلاب اسلامی و انجام شایسته وظایف و ماموریتهای مهم و خطیر وزارت کشور از جمله مواردی است که انتظار دارد با پیگیری و تلاش هایتان محقق گردد.

توفیق روزافزونتان را در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و تحت رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای " مدظله العالی " از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار