|
|
کدخبر: ۱۶۳۲۹۲

زارعی در گفت وگو با فارس:

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صداوسیما در ایام ثبت نام یارانه ها به صورت کامل در اختیار دولت بود گفت: مشکلات به وجود آمده امروز باید در برنامه ریزی دولت جست وجو کرد.

علی اصغر زارعی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، خطاب به دولت گفت: دوستان بیشتر از آنچه علت عدم استقبال مردم از انصراف از یارانه را در دستگاه های دیگر جست وجو کنند باید در برنامه های خود ببینند.

وی اضافه کرد: دولت معتقد است مطابق پیش بینی های خود عمل شده است، در چنین شرایطی چرا صداوسیما را متهم می کنند؟

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر در انصراف از یارانه توفیقی به دست نیامده باید مشکل را در روش کار جست وجو کرد گفت: عدم انصراف از یارانه بیش از آنکه اشکال تبلیغاتی داشته باشد به دلیل برنامه های اجرایی از سوی دولت بوده است.

زارعی با بیان اینکه صداوسیما در طول ایام ثبت نام یارانه ها به صورت کامل در اختیار دولت بود خاطرنشان کرد: تعیین مهلت برای ثبت نام، محدود کردن زمان ثبت نام، تهدید کردن مردم و عدم اختصاص زمان کافی از جمله مشکلات مهم در مسیر یارانه ها بود.

وی همچنین تصریح کرد: آقایان باید برنامه بهتری برای ثبت نام ارائه می کردند، شاید عدم شناخت واقعی از بدنه عمومی یکی از علت های مشکلات به وجود آمده بود؛ البته با این اقدام دولت تجربه بیشتری به دست آورد و باید در ادامه کار بهتر عمل کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار