|
|
کدخبر: ۱۶۳۲۹۳

در کمیسیون امنیت ملی پارلمان صورت گرفت

وزیر کشور امروز با حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به سؤالات نمایندگان درباره برخورد نامناسب با خبرنگار رسانه ملی در جریان سفر اشتون به اصفهان و نیز دیدار هیئت اروپایی به محکومان فتنه پاسخ داد.

یکی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارسبا اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون متبوعش، اظهار داشت: عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور به منظور پاسخگویی به سؤالات ۱۱ نفر از وکلای ملت در این نشست حضور یافته بود.

وی با بیان اینکه در این نشست ۳ نفر از نمایندگان سؤال کننده از پاسخ های وزیر قانع نشدند اما ۸ نماینده دیگر قانع شدند، افزود: آقایان ابراهیم آقامحمدی نماینده خرم آباد، فتح الله حسینی نماینده قصرشیرین و سیدناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان از پاسخ های وزیر کشور قانع نشدند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه یادآور شد: آقای آقامحمدی درباره سفر هیئت پارلمانی اروپایی به ایران و دیدارش با محکومان فتنه از رحمانی فضلی سؤال کرد و در نهایت نیز از پاسخ های وزیر کشور قانع نشد.

وی تصریح کرد: آقای موسوی لارگانی در زمینه گروگان گیری مرزبانان کشورمان سؤالی را مطرح کرد مبنی بر اینکه چرا در جریان گروگان گیری مرزبانان کشورمان اخبار متناقضی وجود داشت.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بر همین اساس خاطرنشان کرد: وزیر کشور درباره گروهبان دانایی فر مرزبان گروگان گرفته شده گفت که هیچ سندی دال بر کشته شدن دانایی فر نداریم و پیگیر آزادی او هستیم.

وی تأکید کرد: آقای رسایی نیز درباره برخورد با خبرنگار رسانه ملی در جریان سفر اشتون به اصفهان از وزیر کشور سؤال کرد و در نهایت از پاسخ های رحمانی فضلی قانع شد.

وی با بیان اینکه با افراد متخلف در زمینه برخورد با خبرنگار رسانه ملی در جریان سفر اشتون به اصفهان برخورد شده است، متذکر شد: ۷ نفر از نمایندگان همدان(کارخانه، خجسته، سلطانی، چهاردولی، آریایی نژاد، مفتح و پورمختار) از وزیر کشور درباره اظهارات توهین آمیز رضوی فقیه در دانشگاه همدان سؤال کردند که در نهایت آنان نیز از پاسخ های وزیر قانع شدند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار