|
|
کدخبر: ۱۶۳۲۹۵

بررسی پرونده هوو در کمیسیون اصل ۹۰

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: کمیسیون اصل ۹۰ سازمان تعزیرات حکومتی را مکلف به نظارت بر اجرای احکام پرونده های شاکیان از ایران خودرو دیزل کرد و شرکت ایران خودرو دیزل نیز مکلف به انجام تعهدات در قبال شاکیان شد.

داود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: کمیسیون اصل ۹۰ در جلسه امروز خود به بررسی شکایت شاکیان از شرکت ایران خودرو دیزل به دلیل ضعف کیفیت تریلی های هوو در دستور کار خود داشت که این جلسه با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره و مسئول حقوقی شرکت ایران خودرو دیزل، رئیس و معاون سازمان تعزیرات حکومتی و رئیس تعزیرات حکومتی تهران برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه مدیرعامل ایران خودرو دیزل و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی به ارائه گزارش خود در ارتباط با شکایات مطروحه پرداختند که براساس گزارشات ارائه شده ۱۰ هزار و ۵۰ نفر از شاکیان در خصوص تریلی های هوو از شکایت خود انصراف داده اند و در ارتباط با ۲ هزار و ۸۵۰ نفر از آنان پرونده ها در حال رسیدگی قضایی است.

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اظهار داشت: براساس گزارشات ارائه شده در ارتباط با برخی از پرونده ها احکام صادر شده و منتظر اجرا است و سایر پرونده ها نیز در حال رسیدگی قضایی است که در مورد برخی از آنان احکام بدوی صادر شده است.

محمدی خاطرنشان کرد: براساس تصمیم اتخاذ شده در جلسه امروز کمیسیون اصل ۹۰ مقرر شد تا احکام صادر شده درخصوص برخی پرونده ها هرچه زودتر اجرا شود و رسیدگی قضایی به مابقی پرونده ها نیز با سرعت انجام شده و نظارت لازم بر اجرای احکام صادره نیز صورت گیرد.

وی افزود: همچنین در این جلسه شرکت ایران خودرو دیزل مکلف شد تا به تعهدات خود در قبال شاکیان عمل کند و لیستی را از توافقات صورت گرفته و اقدامات انجام شده در ارتباط با شاکیان به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس ارائه دهد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار