|
|
کدخبر: ۱۶۳۳۴۸

خجسته در گفت وگو با فارس:

رئیس کمیسیون امور شوراهای مجلس از بررسی لایحه تشکیل شورایعالی ایمنی حمل و نقل در کمیسیون متبوعش خبر داد و تأکید کرد: تشکیل این شورا موجب کاهش تصادفات می شود.

امیر خجسته نماینده مردم همدان و رئیس کمیسیون امور شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارسبه ارائه گزارشی از جلسه عصر امروز کمیسیون متبوعش پرداخت و بررسی لایحه تشکیل شورایعالی ایمنی حمل و نقل کشور را دستور کار این جلسه دانست و اظهار داشت: بحثحمل و نقل اعم از زمینی، ریلی، دریایی و هوایی همواره درصد زیادی از اقتصاد کشور را با خود درگیر ساخته است که تشکیل شورایعالی ایمنی و حمل و نقل کشور، می تواند نقش مؤثری در یکپارچه سازی فعالیت ها به همراه داشته باشد.

وی ساماندهی و مدیریت دستگاه های مرتبط در امر حمل و نقل کشور را یکی از اهداف این لایحه عنوان کرد و افزود: مدیریت واحد حمل و نقل کشور یکی از راهکارهای ساماندهی این حوزه به شمار می رود که امید است بتوان با تصویب این لایحه در این زمینه به نتایج مطلوبی رسید.

رئیس کمیسیون امور شوراهای مجلس همچنین ابراز امیدواری کرد که با تشکیل شورایعالی ایمنی حمل و نقل، به مدیریت صحیح حمل و نقل کشور و کاهش تصادفات و سوانح حمل و نقل دست یافت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار