|
|
کدخبر: ۱۶۳۳۸۸

خبرگزاری تسنیم: مستند نحوه ورود ماموران به بند ۳۵۰ اوین از شبکه دو سیما پخش شد.

به گزارش خبرنگار سیاسیخبرگزاری تسنیم، بخش خبری ۲۰ و ۳۰ امشب(سه شنبه) مستندی ویدئویی از ورود زندانبانان به بند ۳۵۰ زندان اوین را پخش کرد.

در این مستند، اطلاعات مهمی از مسیرهای پنهانی و ارتباطی با شبکه ها و رسانه های ضدانقلاب به ویژه بی بی سی فارسی و صدای آمریکا به نمایش درآمد.

در ابتدای ورود ماموران به بند ۳۵۰، ماموران در کمال آرامش زندانیان را به خارج از زندان هدایت می کنند و تمام زندانیان از اتاق ها خارج می شوند به غیر از زندانیان دو اتاق.

در ویدئوی منتشر شده، ماموران، زندانیان را با کمال احترام و آرامش به خارج از اتاق انتقال داده و شروع به جستجوی قانونی از اتاق های انها می کنند و در جریان این بازرسی ها، وسایل زیادی از این اتاق ها کشف شد که تصاویر آنها نیز توسط سیما منتشر شد.

با کشف وسایل ارتباط با رسانه های معاند از این اتاق ها، زندانیان شروع به برهم زدن نظم زندان کرده و شیشه های اتاق ها را شکسته و با بریدن دستان خود، خودزنی می کنند. فیلم منتشره نشان می دهد که حتی زندانیان اقدام به پرتاب کردن خورده شیشه ها به سوی ماموران می کند.

" حجم کشفیات از این اتاق ها قابل توجه بوده است. "

در این بازرسی ها تعداد زیادی گوشی تلفن همراه، سیم کارت های مختلف و حافظه های الکترونیکی متعدد که مطالب و گفتار و تصاویری که تهیه کرده بودند در آن بایگانی می کردند، کشف شده است.

براساس این گزارش، از این وسایل برای ارتباط گیری با سرشبکه ها و سرپل های خارجی و همچنین ارتباط با رسانه های بیگانه استفاده شده است.

در بخش پایانی گزارش نیز، چهره دو تن از محکومان فتنه ۸۸ یعنی محمد نوری زاد و محمد ملکی قابل مشاهده است که به تحریک خانواده های زندانیان مشغول هستند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار