|
|
کدخبر: ۱۶۳۴۵۸

در گفت و گو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری گفت: باید برای اصلاح الگوی مصرف کارهای علمی صورت گیرد و از افراط و تفریط در این زمینه جلوگیری شود و از برگزرای همایش ها و برنامه هایی که می تواند هزینه های زیادی داشته باشد جلوگیری کنیم.

حجت الاسلام سیدرضا اکرمی رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در گفت و گو با خبرنگار حوزه دولتخبرگزاری تسنیم، با تاکید بر رعایت سبک زندگی اسلامی از سوی آحاد مردم و مسئولان کشوری، گفت: رهبر معظم انقلاب بارها بر اصلاح الگوی مصرف و رعایت سبک زندگی اسلامی تاکید داشته اند و باید در این راستا اقدامات ارزشمندی از سوی مسئولان صورت بگیرد.

وی افزود: باید برای اصلاح الگوی مصرف کارهای علمی صورت گیرد و از افراط و تفریط در این زمینه جلوگیری شود و از برگزاری همایش ها و برنامه هایی که می تواند هزینه های زیادی داشته باشد جلوگیری کنیم.

رئیس شورای فرهنگی نهادریاست جمهوری با بیان اینکه برای یک کشور اسلامی زیبنده نیست که برنامه هایی با هزینه های گزاف بگیریم افزود: البته که باید برای گرامیداشت بزرگان و ائمه اطهار برنامه هایی را در نظر داشته باشیم اما دقت کنیم که این برنامه ها در شان شخصیت آن عزیزان و بزرگان دینی باشد.

اکرمی تصریح کرد: باید به مناسب ولادت و یا شهادت معصومین علیه اسلام مراسم بزرگداشتی بگیریم اما باید نیاز و وسع خود جامعه ای که در آن زندگی می کنیم را مدنظر داشته باشیم.

وی در پایان به انتقادهای صورت گرفته از برگزاری جشنی در کاخ سعدآباد به میزبانی همسر رئیس جمهور اشاره و افزود: من این موضوع را از نطق نمایندگان مجلس و برخی جراید شنیده و دیدم و به نظرم فکر نمی کنم برنامه های ریخت و پاش و یا کارهای دیگری در این جشن صورت گرفته باشد و چنین گزارشی را ما هرگز دریافت نکرده ایم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار